“نوین” ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات “سپیدرود رشت” مهلت گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: محمد نوین براساس قرارداد ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات باشگاه سپیدرود رشت مهلت خواسته است.

“نوین” ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات “سپیدرود رشت” مهلت گرفت

به گزارش ۸دی، مریم بخشی صبح امروز در جمع خبرنگاران در رشت با بیان اینکه عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی و صنایع بزرگ در فوتبال گیلان یکی از مشکلات فوتبال این استان است اظهار داشت: مهمترین مشکل فوتبال استان گیلان بخش مالی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه یک تیم لیگ برتری همانند سپیدرود رشت در یک فصل در حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد تصریح کرد: مشکلات مالی به شدت دامنگیر فوتبال گیلان شده و بسیاری از حواشی کنونی ناشی از این مسئله است.

بخشی با بیان اینکه تیم سپیدرود رشت با داشتن مشکلات زیاد توانست در تبریز برابر تیم گسترش فولاد به تساوی دست یابد گفت: پتانسیل و نیروی انسانی خوبی در ورزش فوتبال وجود دارد و تیم سپیدرود هم به‌واسطه بازیکنان جوانان خود توانست در تبریز یک تساوی کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه اگر مشکلات مالی برطرف بشود جوانان گیلانی پتانسیل زیادی دارند اعلام کرد: با تکیه بر جوانان گیلانی می‌توانیم جایگاه بالاتری را در صورت حمایت دستگاه های مختلف کسب کنیم.

بخشی با اشاره به اینکه مشکلات مالی اصلی‌ترین مشکل تیم سپیدرود رشت است خاطرنشان کرد: مالک سپیدرود به وعده‌های خود عمل نکرد و این مقوله باعث ایجاد حاشیه‌هایی برای تیم سپیدرود رشت شد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این در حوزه ورزشی هیچگاه مسائل به شکایت و مسائل حقوقی منجر نمی‌شد اظهار داشت: متاسفانه مالک سابق سپیدرود که همشهری ما است به چنین مسائلی وارد شد و این مسائل وقت زیادی را از تیم سپیدرود رشت تلف کرد.

وی با اشاره به اینکه محمد نوین براساس قرارداد ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات فرصت خواسته است گفت: نامه ای از سوی مالکان جدید باشگاه سپیدرود رشت نوشته شده که اگر در مدت تعیین شده نتوانستیم مطالبات خود را پرداخت کنیم تیم را به اداره ورزش و جوانان استان گیلان تحویل می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه هدف اداره کل ورزش و جوانان این است که تیم سپیدرود رشت در شرایط آرمانی و خوبی قرار بگیرد افزود: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مالک شود و فقط رضایت هواداران و آرامش تیم سپیدرود رشت برای ما مهم است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه