انجام خدمات زیست محیطی جریمه آلایندگان محیط زیست در فومن

۲ آلاینده محیط زیست در فومن به انجام یک سال خدمات زیست محیطی محکوم شدند.

انجام خدمات زیست محیطی جریمه آلایندگان محیط زیست در فومن

به گزارش ۸دی، اسدالله سعدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ۲ نفر از متهمان جرائم زیست محیطی که با شکایت اداره حفاظت محیط زیست فومن به علت ایجاد آلودگی در محیط زیست از طریق ریخت و پاش زباله به مراجع قضایی معرفی شده بودند هر کدام به مدت یک سال به انجام خدمات زیست محیطی برای حفاظت و بهسازی محیط زیست این شهرستان محکوم شدند.

وی افزود: این افراد به علت آلوده کردن محیط زیست با ریخت و پاش و انتشار زباله تولیدی، محکوم به جبران جرم از طریق خدمت به عرصه‌های زیست محیطی شهرستان به مدت یک سال در اختبار اداره محیط زیست قرار گرفته تا با برنامه ریزی و همراهی نیرو‌های اداره محیط زیست و مردم محلی در انجام خدمات زیست محیطی و پاک سازی و بهسازی محیط زیست طبیعی شهرستان کمک و همراهی کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن خاطر نشان کرد: همچنین در حین کار مشترک این افراد با محیط بانان و کارشناسان اداره، آموزش‌های میدانی لازم در مورد تخریب، آلودگی و سایر آسیب‌های زیست محیطی موجود به این افراد داده می‌شود.

اسدالله سعدی تصریح کرد: تلاش می‌شود با نشان دادن مستندات میدانی آسیب‌های محیط زیست بر نظر و رفتار این متخلفان زیست محیطی اثر بگذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه