از حاکمیت مجدد دوم خرداد احساس خطر می کنم

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه من از حاکمیت دوم خرداد احساس خطر می‌کنم، گفت: به سخره گرفتن ارزشها مجدد در حال تکرار است.

از حاکمیت مجدد دوم خرداد احساس خطر می کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  «آستان خبر» , حجت الاسلام روح الله حسینیان شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای روستای جسیدان این شهرستان با بیان اینکه این جهان برای انسان آفریده شده است, اظهار کرد: انسان آفریده شده که با تلاش خویش به دیدار خداوند نائل شود و بتواند از خاک تا افلاک سیر کند.

وی با اشاره به اینکه در وهابیت به دیدار خداوند باچشم ظاهری اشاره شده و در تشیع این دیدار با چشم دل است افزود: انسان می تواند به جایی برسد که متصل به معدن الهی باشد.

نماینده تهران در مجلس , با بیان اینکه خیلی ها قبل از این که به حکومت برسند می خواهند بهشت را بر روی زمین آورند, گفت: تو گویی که همه قول های خود را بعد از به حکومت رسیدن زیر پا له می‌کنند و خیلی‌ها را نمی‌دانستیم که چگونه هستند ولی بر سر قدرت مشخص شد که چند مرحله حلاج هستند.

حسینیان خاطرنشان کرد: علت پیروزی امام خمینی(ره) بر رژیم شاه و همه نیروهای که او را  حمایت می‌کردند را یک نویسنده سلطنت‌طلب در کتابش گفت و آن این بود که امام خمینی(ره) منتظر شهادت بود و از مرگ نمی‌ترسید ولی شاه از مرگ می‌ترسید.

وی  با بیان اینکه امام چون از ابرقدرت‌ها نمی‌ترسید توانست پوزه آمریکا را به خاک بمالد، تصریح کرد: اگر مسئولان ولخرجی نکنند و تبعیض قائل نشوند این مردم پای عزت این مرز و بوم تا جای پای می ایستند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه چرا امروز از اصول کوتاه می‌آییم و به جای اتکای به خدا می‌خواهیم به ابر قدرت‌ها اتکا و مشکل خود را حل کنیم، خاطرنشان کرد: آیا همین چند وقت برای اثبات این موضوع کافی نبود، چرا به مردمی که برای حفظ ارزش‌های خود خون داده‌اند اعتقاد نداریم.

حسینیان، با طرح این سوال که چرا آمریکا هر روز یک جمله تحقیر آمیز نسبت به ما اعلام می کند پاسخ داد:چه خوب گفت آن آقای سیاست مدار که غربی ها مثل سگ می مانند که اگر به آنها حمله کنی فرار میکنند و اگر فرار کنی به تو حمله می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شما در این مدت که دولت ایران نرمشی از خود نشان داده ببینید که چگونه ما را تهدید می‌کنند، گفت: سابقه نداشته نماینده ایران تعیین شود و آمریکا اجازه ندهد ، شما غلط می‌کنید که اجازه نمی‌دهید، سازمان ملل یک جای رسمی است و خود شما این موضوع را قبول دارید. چرا برای ورود نماینده ایران مجوز نمی دهند.

وی  با بیان اینکه ما در مقابل این شهدا و پدران و مادران شهدا مسئولیم گفت: نمی توانیم نسبت به مسائلی که درکشور می‌گذرد بی تفاوت باشیم، ما نمی‌توانیم در مسائلی که در خارج و داخل اتفاق می افتد بی تفاوت باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه من از حاکمیت دوم خرداد احساس خطر می‌کنم، افزود: به سخره گرفتن ارزشها مجدد در حال تکرار است.

حسینیان با بیان اینکه کتابی چاپ شده و خانواده های شهداء، رزمندگان و خانواده آنها را به سخره گرفته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای آن مجوز صادر کرده است، تصریح کرد: وقتی هم که با اعتراض ما مواجه شد که چرا برای نشر این کتاب اجازه می دهید می گویند که بگذارید مردم خود قضاوت کنند و ممیزی به افکار عمومی واگذار شود.

وی با این  سوال که آیا در همان غربی که به آن اعتقاد دارید و سعی می‌کنید خودتان را شبیه آنان کنید می توان درباره هولوکاست و افسانه کوره های آتش سوزی صحبت علمی کرد و یا این اسطوره های صهیونیسم را زیر سوال برد، افزود: شما ببینید که چه بلایی بر سر روژه گارودی فیلسوف مسلمانی که بحث علمی را مطرح کرد آوردند. مگر حجاب یک مسئله شخصی نیست ،چرا دختران مسلمان در فرانسه حق ندارند با حجاب باشند.

حسینیان با طرح این سوال که شما در مورد انقلاب و ارزشهای دینی اینطور دست و دل بازانه عمل می‌کنید اگر در مورد شما هم چیزی گفته شد این گونه هستید، گفت: فیلمی درست شده به نام”من روحانی هستم” و بسیاری از منابع آن برای مرکز اسناد انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: شما ببینید چه سرو صداهایی می کنند، فیلمی که جز واقعیت مستند چیزی نبوده است. چرا در مورد خودتان انقدر سخت گیرانه برخورد میکنید و درمورد اسلام با تساهل عبور می کنید پس اجازه دهید درباره شما هم وجدان عمومی قضاوت کند.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه نسبت به تفاهم نامه ژنو نگران هستیم که مبادا قرارداد ترکمنچای تصویب شود، افزود :شاید از ما مسئولین قطع امید کرده که به مردم واگذار کرده اند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه ما در فتنه کم خسارت ندادیم افزود  قبل از فتنه رئیس جمهور اوباما چندین نامه به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نوشت و درخواست کوتاه آمدن کرد ولی بعد از فتنه دشمنان شمشیر را از رو کشیدند.

حسینیان گفت: حالا همان فتنه گران باید برگردند و مدعی باشند ؛گاهی اوقات می‌گویند که شما همیشه دنبال دعوا هستید، ما هم دنبال آرامش هستیم ولی وقتی میبینیم بعضی از اصول رعایت نمی‌شود نمی توان سکوت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مسلمان
جناب حسینیان من هم از حاکمیت مجدد دوستان بهاری شما احساس خطر می کنم! شعارهای زنده باد بهار رو که یادتون نرفته؟!
موسی
خوبه والا. همچین اینا میان صحبت می کنن و جانب حق میگیرن که انگار 8 سال گذشته رو که دولت مورد حمایت اینا سرکار بود رو یادشون رفته؟ جریان انحرافی که این همه بلا سر ملت آورد رو به همین راحتی فراموش می کنن و با کمال پررویی از دو خرداد حرف میزنن.
مرید نیمه راه در پاسخ به موسی
چرا چرت و پرت میگی هر کی هرچی میگه میگین 8سال پیش فلان و بهمان هرچی که بودن از اصلاحات که بدتر نبودن چند نفر از همین اصلاح طلبان الان خارجن و دارن برای نابودی انقلاب نسخه میپیچن؟ مثله اینکه نشنیدی رییس اسراییل گفته چشم امید ما در ایران به اصلاح طلبان است چقدر میخواین بخوابین؟؟؟؟؟؟
در حاشیه