دانشگاه پیام نور گیلان بدون آزمون دانشجو جذب می کند+جزئیات

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گیلان گفت: این دانشگاه بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو جذب می کند.

دانشگاه پیام نور گیلان بدون آزمون دانشجو جذب می کند+جزئیات

به گزارش هشت دی، سلیمان حجازی روز یکشنبه با اشاره به آغاز ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور افزود: تمامی علاقمندان شرکت در رشته های بدون کنکور می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند.
وی اظهار داشت: علاقمندان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور علاوه بر ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می توانند حضوری به مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان گیلان مراجعه کنند.
حجازی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور سال جاری دارای یکی از مدارک دیپلم ۴ ساله، پیش دانشگاهی و مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.
وی بیان داشت: افرادی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است، نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند.
وی با بیان این که علاقمندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون می توانند در یکی از گروه های اصلی ریاضی، تجربی و یا علوم انسانی شرکت کنند، اضافه کرد: آنها می توانند از میان رشته های گروه هنر و گروه زبان خارجه در یک یا هر دو گروه را علاوه بر گروه های اصلی شرکت کنند.
بر اساس آخرین آمار، حدود ۱۷ هزار دانشجو در ۱۹ مرکز و واحد دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان گیلان تحصیل می کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه