تیراندازان برتر ناشنوای قهرمانی کشور معرفی شدند

سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه ناشنوایان با حضور ۶۰ تیرانداز مرد و زن برگزار و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

تیراندازان برتر ناشنوای قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش هشت دی،در تپانچه بانوان؛ فاطمه اسفندیاری از استان فارس با ۲۶۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهلا شفیعی از گلستان با ۲۵۹ امتیاز و فاطمه بهزادی از فارس با ۲۵۳ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش مردان؛ بیژن غفاری از تهران با ۲۷۰ امتیاز اول شد، کسری عقیلی از تهران با ۲۵۵ امتیاز و شهاب‌الدین حبیبی از کردستان با ۲۵۱ امتیاز رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در تفنگ بادی بانوان؛ زهرا زندی شفق از تهران با ۲۷۷ امتیاز بر جایگاه اول ایستاد، زهرا حاجیلری از گلستان با ۲۶۹ امتیاز دوم شد و سحر نیک زاد از مازندران با ۲۶۸ امتیاز سکوی سوم را از آن خود کرد.

در بخش مردان نیز؛ میلاد نوریان از چهارمحال و بختیاری با ۲۴۴ سکوی نخست را کسب کرد، شهاب‌الدین بجنوردی از سمنان با ۲۳۹ امتیاز و احمدرضا زندی از اصفهان با ۲۳۱ امتیاز سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی مردان؛ استان مرکزی با ۱۱۹۵ امتیاز، تهران با  ۱۱۴۳ امتیاز و چهارمحال و بختیاری با ۴۶۷ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش بانوان نیز استان گلستان با ۱۲۵۷ امتیاز قهرمان شد، فارس با ۷۴۶ امتیاز دوم و تهران با ۵۱۴ امتیاز سوم شدند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه