نماینده ولی فقیه در گیلان:

باید پاسخگوی شبهات باشیم پیش از آنکه دشمن به دل جوانان ما رسوخ کند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز یک بخش از کار ما همین جریان پاسخ گویی به شبهات است، گفت: باید پاسخگوی شبهات باشیم پیش از آنکه دشمن به دل جوانان ما رسوخ کند.

باید پاسخگوی شبهات باشیم پیش از آنکه دشمن به دل جوانان ما رسوخ کند

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)، اظهار کرد: در گذشته اهل بیت (ع) را در شرایطی قرار می دادند که مانع ورود آن ها به عرصه های مختلف میشد و اکنون نیز استکبار جهانی تلاش می کند که جامعه ما را درگیر بحران های سیاسی کند.

وی با بیان اینکه امروز نیاز داریم که فرزندانمان را با مباحث دینی و مسائل اخلاقی آشنا کنیم، افزود: امروزه دشمن قبل از ما برای فرزندانمان شبهه ایجاد می کند و ما فقط مشغول شبهه افکنی می شویم و مسائل دیگر را فراموش کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عملکرد دولتمردان که قرین ۵ سال است خود را درگیر برداشتن تحریم ها کرده اند، تصریح کرد: با توجه بسیار به برجام از پروژه های عمرانی، توسعه شرکت های خرد و کلان و … عقب افتاده ایم در حالیکه رهبر انقلاب در این سال ها توجه ویژه ای به توان داخلی، پروژه های عمرانی و استقلال داخلی نشان داده است.

فلاحتی با بیان اینکه یکی از مواجهات اصلی امام جواد(ع) پاسخ به شبهات معاویه بود، گفت: امروز یک بخش از کار ما همین جریان پاسخ گویی به شبهات است باید پیش از آنکه شبهات به دل جوانان ما رسوخ کند ما آن را پاسخ دهیم.

به گزارش هشت دی در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رجبعلی بابایی در بسیج طلاب تکریم و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین هادی قنبر خواه به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب سپاه قدس گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه