فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج طلاب نشان دهنده شاخص های انقلابی جامعه است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج طلاب نشان دهنده شاخص های حرکت انقلابی جامعه است، گفت: نقش طلاب در دفاع مقدس بی نظیر بود.

بسیج طلاب نشان دهنده شاخص های انقلابی جامعه است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه دارای ۱۸ قشر است که ۲ قشر حساس آن بسیج طلاب و بسیج دانشجویی می باشد، اظهار کرد: اهمیت این دو قشر به‌گونه ای است که یکی نشان دهنده شاخص های حرکت انقلابی جامعه و دیگری موتور محرک بدنه اجتماعی جامعه است.

وی با بیان اینکه نقش طلاب در دفاع مقدس بی نظیر بود گفت: کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، شاهد نقش بی بدیل روحانیت و طلاب جوان بودند‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان حضور طلاب جوان در عرصه های مختلف را لازمه جامعه کنونی دانست و بیان کرد: در زمان جنگ کسانی که میتوانستند ما را از زیر آتش بلند کنند طلاب جوان بودند که لباس رزم بر تن داشتند و با  عمامه دلگرمی می دادند.

عبدالله پور تصریح کرد: امروز نیز جامعه به طلاب جوان در عرصه های مختلف نیاز دارد تا همگان بتوانیم در این تهاجم شدید فرهنگی موفق شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان حضور آیت الله را فلاحتی نقطه امیدی برای طلاب دانست و افزود: امیدوارم که مسئول جدید بسیج طلاب از این فرصت استفاده کرده و در این نبرد فرهنگی پیشتازی کند.

به گزارش ۸دی در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام‌ و المسلمین رجبعلی بابایی در بسیج طلاب تکریم و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین هادی قنبر خواه به‌عنوان مسئول جدید بسیج طلاب سپاه قدس گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه