اتفاقی عجیب در هفته سوم لیگ برتر

در هفته سوم لیگ برتر اتفاقی عجیب رخ داد که موجب تعجب بسیاری از فوتبال دوستان شد.

اتفاقی عجیب در هفته سوم لیگ برتر

به گزارشهشت دی، در دیداری که روز پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر ایران میان تیم‌های سایپا و ذوب آهن برگزار شد، اتفاقی عجیب برای داوران این دیدار رخ داد.

پیش از بازی سایپا و ذوب آهن از سوی کمیته داوران، حسین زرگر، آرمان اسعدی، امیر مبشر و مهدی مرجان زاده به عنوان تیم داوری این دیدار انتخاب شده بودند. با این وجود داوران باید قبل از دیداری که به آنها سپرده می‌شود باید در محل بازی حاضر شوند و خود را آماده مسابقه کنند. این تیم داوری در همان روز به هتلی در نزدیکی محل بازی اقامت می‌کنند تا با کمی استراحت ساعت ۲۰:۳۰ مهیای قضاوت بازی باشند.

حال اتفاق عجیب از آنجا شروع می‌شود که ساعتی بعد از ورود داوران به هتل یعنی ساعت ۱۲ ظهر همان روز به این تیم داوری می‌گویند که باید اتاق‌های خود را تخلیه کنند. این اقدام باعث تعجب تیم داوری می‌شود با این وجود که آنها باید تا ساعت ۲۰ در لابی هتل می‌ماندند. این اقدام باعث شوکه شدن داوران می‌شود و اعتراض آنها را به دنبال دارد و پس از گفتگوهای بسیار پس از گذشت نیم ساعت به این تیم داوری اجازه می‌دهند تا به اتاق‌هایشان بازگردند.

این اتفاق آنقدر عجیب بود که واکنش حسین عسگری، ناظر بازی را هم به دنبال داشت که در این خصوص در گفتگویی اظهار داشت:

این اتفاق خیلی ناراحت کننده بود. اتفاقی برای تیم داوری سایپا و ذوب آهن رخ داد که اصلا در شان آنها نبود. این اقدام باعث شد که تمرکز داوران این بازی به هم بخورد. با این حال تنها می‌توان این را جویا شد که چرا باید به داوران بگویند که اتاق‌هایشان را ترک کنند. این مسئله هر چه زودتر باید روشن شود.

منبع: ورزش11

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه