رضا صادقی: آرزو دارم کنار دریا کنسرت رایگان اجرا کنم

رضا صادقی می‌گوید، آرزویش این است که کنار دریا برای مردم هرمزگان به شکل رایگان اجرا کند.

رضا صادقی: آرزو دارم کنار دریا کنسرت رایگان اجرا کنم

به گزارشهشت دی، این خواننده پاپ در این‌ زمینه گفت: به‌ طور حتم، اگر مسؤولان استان هرمزگان و شهرداری و فرمانداری بندرعباس حمایت کنند، با کمال افتخار به‌ صورت رایگان برای مردم استانم در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس خواهم خواند. جزو آرزوهایم است کنار دریا برای همه مردم استانم به شکل رایگان اجرا کنم.

او ادامه داد: بسیاری تصور می‌کنند تمامی هزینه کنسرت به جیب خواننده می‌رود در حالی‌ که این‌گونه نیست؛ هزینه سالن و صدا و بسیاری از هزینه‌های دیگر هم وجود دارد و تعداد صندلی‌های سالن محدود است که تهیه‌کننده مجبور می‌شود برای پاسخگویی هزینه‌ها بلیت‌فروشی شود.

این خواننده پاپ همچنین خبر داد که نام آلبوم جدیدش «زندگی کن آنامیس» است.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: لطفاً به داد مردم میناب برسید. بحث فرو چاله‌ها، بی‌آبی و مشکلات کشاورزی، مردم میناب را دچار نگرانی کرده است و این مردم جایی ندارند و باید به بندرعباس کوچ کنند، در کیش در رستوران کار کنند و باغ خود را رها کنند.

او اضافه کرد: در بحث سوختن باغات در شهرستان میناب با باغداران عزیز ابراز همدردی کردم و حرفم را زدم اما انگار برای کسی مهم نبود ولی باز هم حرف خود را خواهم زد تا برای کسی مهم شود.

این خواننده در ادامه با بیان اینکه هرمزگان شاهراه اقتصادی کشور است اما خنده‌دار است اینقدر محروم باشد، گفت: مردم میناب انسانی‌هایی ساده و صاف‌دل هستند و باید به دادشان برسند؛ فقط بلدیم وقتی اتفاق ناگواری افتاد همدردی کنیم اما همدردی به درد کسی نمی‌خورد بلکه باید اکنون به داد آن‌ها رسید و مسؤولان وقتی به اتاق مسؤولیت می‌روند هم کت‌وشلوار جمع‌وجور شده و هم گردن عقب می‌آید و دیگر جلوی پای خود را نمی‌بیند البته همه مدیران نه بلکه برخی!

صادقی تاکید کرد: مردم میناب عجیب مردم نجیبی هستند و تمام جهان و جهان‌بینی اعتقاداتشان بوده و هست و صدایی از آن‌ها بیرون نمی‌آید و همین موضوع سبب شده که به حقشان نرسند.

این خواننده هرمزگانی که به تازگی در بندرعباس کنسرتی داشته، همچنین بیان کرد: در دو مرتبه گذشته بنا به دلایلی از جمله آنکه در بار نخست به احترام درگذشت دانش‌آموزان هرمزگانی و بار دوم به دلیل آنکه برنامه‌ریزی‌های به آن نحوی نبود که مورد دلخواهم باشد، مجبور به لغو کنسرت شدیم. همواره بندرعباس و اجرا در این شهر و میان هم استانی‌هایم برایم لذت‌بخش بوده و خواهد بود.

او ادامه داد: همواره برای مردم خوانده و می‌خوانم و امیدوارم مردم بندرعباس از اجرایم لذت برده باشند اما این کنسرت دو اتفاق ویژه داشت که نخست می‌توان به گروه جدید و رهبری ارکستر توسط خودم اشاره کرد. از طرفی حضور بانوان گروه کیدی که نوازندگان قدرتمند هرمزگانی بودند که باعث افتخارم بود که در این کنسرت مرا همراهی کرده و چند ترانه محلی را با یکدیگر اجرا کردیم و همین باعث افتخار است که بانوان سرزمینم می‌توانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و به‌واقع قابل‌تقدیر است و به واژه با حفظ اصالت بومی فوق‌العاده نواختند.

او با اشاره به شکستگی تخته روی صحنه تالار شهید آوینی بندرعباس، اظهار کرد: این تخته نه تنها همچنان شکسته است، بلکه وضعیت کولر پشت صحنه نیز وضعیت مناسبی نبود. چهار سال است که این تخته روی صحنه شکسته است و خیلی زشت و ناپسند است همچنان این شکستگی ادامه دارد و تنها یک ضربدر روی آن گذاشته‌ شده است!

صادقی ادامه داد: هرمزگانی هستم و برایم زشت است سایر هنرمندان درخصوص وضعیت این سالن اینچنین انتقاد کنند که چرا تنها سالن شهید آوینی باید این‌گونه باشد، آیا یک کولر گرفتن و تعمیرات صحنه این‌قدر سخت و عجیب است که همچنان عملی نمی‌شود. من از دست‌اندرکاران این سالن تشکر می‌کنم که این سالن را در اختیار موسیقی می‌گذارند اما ای‌کاش قدری صرف بهبود کیفیت آن می‌شد.

این خواننده همچنین اظهار کرد: هرمزگان در برگزاری کنسرت، هم‌تراز تهران است و دیگر جایز نیست برای اجرای کنسرت هنرمندان بومی در تالار شهید آوینی بندرعباس پولی از آن‌ها دریافت شود.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه