مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان :

دولت حمایت های خوبی از واحدهای تولیدی دارد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه از بدو قرارداد ، حمایت مان را از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر شروع می کنیم ، گفت: دولت حمایت های خوبی را از واحدهای صنعتی دارد.

دولت حمایت های خوبی از واحدهای تولیدی دارد

به گزارش ۸دی، احمدعلی شهیدی در نشست خبری در رسانه های گروهی استان اظهار کرد: حمایت های دولت از زمان شروع قرارداد با پیش پرداخت و اقساط بدون بهره و با زمان باز پرداخت ۴۸ ماهه و در مواردی بیشتر آغاز می شود.
وی بخشودگی در دیرکرد معوقات در زمان بهره برداری ، اخذ تسهیلات از صندوق ضمانت ، آموزش های لازم واحدهای صنعتی، برگزاری تور صنعتی و نمایشگاه را از دیگر حمایت های دولت از واحدهای صنعتی عنوان کرد.
شهیدی با اشاره به اینکه خدمات خوبی در بخش صنعت در استان انجام شده ، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بخش صنعت نشان دهنده تعامل در استان است اما نیاز این بخش به حمایت بیشتر از این است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: همه حمایت ها مربوط به وزارت نیست بلکه بخش خصوصی هم باید در این رابطه کمک کنند.
وی با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت های زیادی در استان داریم، گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها می توانیم با همراهی همدیگر ،چالش ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
شهیدی یکی از مهمترین وظایف شرکت شهرک های صنعتی گیلان را ایجاد امکانات زیر ساخت برای واحدهای صنعتی عنوان و بیان کرد: ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان وجود دارد که بیش از یکهزار و ۸۰۰ هکتار واگذار شده و یکهزار و ۴۰۰ هکتار آن فاز عملیاتی شده است.
وی به اجرای تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک های صنعتی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر ، ۹ تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در حال بهره برداری و چهار تصفیه خانه در حال اجراست.
وی خاطر نشان کرد: اهتمام داشته ایم که به همراه اجرای پروژه های صنعتی، محیط زیست را نیز در نظر داشته و فضای سبز را در این شهرک ها توسعه دهیم.
شهیدی یکی از چالش های شهرک صنعتی را کمبود برق ذکر و تصریح کرد: در همین رابطه سال گذشته دو قرارداد با شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق به مبلغ ۱۵ و نیم میلیارد تومان منعقد شده است که ۸۰ مگاوات ظرفیت برق شهرک های صنعتی را افزایش می دهد.
وی خاطر نشان کرد: بخش صنعت نیاز به حمایت دارد و یکی از ابزار حمایت رسانه ها هستند که می توانند خواسته های منطقی بخش صنعت را منعکس کنند.
هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام وظیفه اطلاع رسانی در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید که به همین مناسبت این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی ” روز خبرنگار ” نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه