بازیکن تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت در گفتگو با 8دی:

هدف کسب امتیاز مقابل نفت هرمزگان است/ حمایت اسپانسرها و وضعیت مالی از سال های قبل بدتر شده است

بازیکن تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با بیان اینکه مبالغ قرارداد بانوان کم است، گفت: بعد از مسابقات آسیایی انتظار داشتیم اسپانسر ها بیشتر از تیم فوتسال بانوان حمایت کنند ولی این اتفاق نیفتاد و وضعیت نسبت به سال های قبل هم بدتر شد.

هدف کسب امتیاز مقابل نفت هرمزگان است/ حمایت اسپانسرها و وضعیت مالی از سال های قبل بدتر شده است

سارا شیربیگی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه رقابت های لیگ برتر، اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان سپیدرود در اولین هفته رقابت های لیگ برتر فردا ۱۹مرداد ماه به مصاف تیم نفت هرمزگان می رود.

 

بازیکن تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت ادامه داد: ۳.۴ سال پیش در این تیم بازی می کردم الان بعد از سه سال باز تیم داری کردند و نفرات خوبی را جذب کرده اند.

 

شیربیگی با تأکید بر اینکه پیش بینی کار سختی است، تصریح کرد: هدف کسب امتیاز مقابل نفت هرمزگان است و ممکن است هر اتفاقی در زمین بیفتد.

 

بازیکن تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با اشاره به اینکه از مسابقات آسیایی تا الان اردویی نداشتیم، اضافه کرد: فعلا در گیر مسابقات لیگ هستیم و شاید تا یکی دو ماه آینده اردویی نداشته باشیم چون هیچ مسابقاتی را پیش رو نداریم.

 

شیربیگی با بیان اینکه مبالغ قرارداد بانوان کم است، تصریح کرد: بعد از مسابقات آسیایی انتظار داشتیم اسپانسر ها بیشتر از تیم فوتسال بانوان حمایت کنند ولی این اتفاق نیفتاد و وضعیت نسبت به سال های قبل هم بدتر شد.

 

بازیکن تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه تنها دو سه تیم قرارداد بازیکنانشان را نسبت به چند سال قبل تسویه کرده اند، اظهار کرد: خود من از سه چهار سال پیش که در سپیدرود بودم مبلغی طلب دارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه