۲ فیلمنامه از لاهیجان به جشنواره اردبیل راه یافت

رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان گفت: ۲ فیلمنامه کوتاه از انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل در مشکین شهر راه یافت.

۲ فیلمنامه از لاهیجان به جشنواره اردبیل راه یافت

به گزارش هشت دی،ساسان عادلی عصر پنجشنبه  افزود: ۲ فیلمنامه کوتاه از رضا مویدی از هنرمندان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان اردبیل در مشکین شهر راه یافتند .
وی خاطرنشان کرد: هیات انتخاب و داوری بخش فیلمنامه شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان اردبیل در بخش آزاد از بین ۲۷۸ فیلمنامه رسیده به دبیرخانه، ۱۳ فیلمنامه را انتخاب کردند و در بخش اقتباسی از بین ۴۶ اثر رسیده، چهار فیلمنامه را برای رقابت در مرحله نهایی این رویداد منطقه‌ای برگزیدند.
وی ادامه داد: دو فیلمنامه کوتاه مرز و قاب های از دست رفته نوشته رضا مویدی از فیلمسازان و هنرمندان فعال انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان به بخش مسابقه با موضوع آزاد راه پیدا کرده است.
به گفته عادلی، شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه جاری در استان اردبیل شهر مشکین‌شهر با حضور استان‌های گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می‌شود.
رضا مویدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۲ در انجمن سینمای جوانان لاهیجان با گذراندن دوره فیلمسازی آغاز کرد و تاکنون بیش از ۱۰ فیلم کوتاه ساخته که از آن جمله می توان به فیلم های کوتاه ققنوس، بردگان ابدی ، آخرین اجرا ، نیم ، صورتی و مستند نیمه بلند دویدن در برابر باد اشاره کرد.
سینما جوان لاهیجان با بیش از ۳۰سال سابقه یکی از انجمن های فعال در بخش ساخت فیلم های کوتاه و آموزش فیلم و عکاسی در استان گیلان است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه