مرتضی مهرزاد به عنوان ورزشکار برتر ماه جولای در جهان شناخته شد

مرتضی مهرزاد، عضو بلندقامت تیم ملی والیبال نشسته ایران، بعنوان ورزشکار برتر ماه جولای ۲۰۱۸ در جهان شناخته شد.

مرتضی مهرزاد به عنوان ورزشکار برتر ماه جولای در جهان شناخته شد

به گزارش ۸دی و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازن و معلولین، با پایان مهلت رای گیری نظرسنجی وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک مرتضی مهرزاد، مرد بلند قامت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، موفق شد عنوان برترین ورزشکار ماه جولای جهان، در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کند.

کمیته بین المللی پارالمپیک، علت این انتخاب را نقش موثر مرتضی مهرزاد در تیم ملی والیبال نشسته ایران، در رقابت های قهرمانی جهان هلند، در ماه جولای عنوان کرد.

تیم ملی مردان ایران، اخیرا، با قهرمانی در رقابت‌های جهانی والیبال‌نشسته ۲۰۱۸، مجوز مستقیم ورود به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

این نظرسنجی از ۱۲ مرداد به مدت یک هفته ادامه داشت و مهرزاد با اخذ ۶۰ آراء، با اختلافی چشم گیر، بار دیگر در جهان درخشید. در این رقابت، «کار آدنگان» دونده ویلچری از بریتانیا، «دیده دِ گروت» تنیس‌باز هلندی، «الیزابت گومس» پرتابگر نیزه از برزیل و «استفان اولسن» تنیس‌باز سوئدی نیز شرکت کردند.

از ابتدای سال ۲۰۱۸، مهرزاد، پس از ساره جوانمردی، ملی پوش تیم تیراندازی، دومین ورزشکار ایرانی است که از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، به عنوان بهترین ورزشکار ماه انتخاب شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه