تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات روسیه شد

آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات گرندپری در کشور روسیه شد.

تکواندوکار گیلانی عازم مسابقات روسیه شد

به گزارش هشت دی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان عصر پنجشنبه در رشت اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۸ از فردا (جمعه ۱۹ مردادماه) در مسکو آغاز می شود که هادی پور از گیلان به همراه تیم ملی تکواندو عازم این رقابت ها شد.
محسن سترگی افزود: تیم ملی تکواندو ایران با شش ورزشکار عازم مرحله دوم رقابت های گرندی پری ۲۰۱۸ کشور روسیه شد و هادی پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در این دوره از رقابت ها به مصاف رقبای خود می رود.
وی با بیان اینکه مسابقات این وزن از بیستم مرداد آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد که این تکواندوکار گیلانی در این دوره از رقابت ها بدرخشد و با قرارگرفتن روی سکو ، علاوه بر تصاحب جایزه نقدی ، امتیاز افزایش رنکینگ المپیکی را نیز کسب کند.
مرحله دوم مسابقات تکواندو گرندپری در سال ۲۰۱۸ با حضور تکواندوکاران برتر جهان در چهار وزن المپیکی مردان و زنان از جمعه ۱۹ مرداد ماه به مدت سه روز در مسکو پایتخت روسیه برگزار می‌شود. این رقابت ها G4 محسوب می شود و به نفرات اول تا سوم این مسابقات ، به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، ۲ مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب ۲ مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس و یک مدال طلا گرند اسلم اشاره کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه