نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

کار شورای شهر رشت در انتخاب شهردار سخت شده است/ شورا به دنبال انتخاب فرد بومی و متخصص باشد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کار شورای اسلامی شهر رشت در انتخاب شهردار سخت شده است، گفت: شورا بیشتر به دنبال انتخاب شهردار بومی و فرد متخصص  باشد.

کار شورای شهر رشت در انتخاب شهردار سخت شده است/ شورا به دنبال انتخاب فرد بومی و متخصص باشد

به گزارش ۸دی، اواخر ماه گذشته بود که مسعود نصرتی که حدود ۱۰ ماه شهردار رشت بود به سمت یکی از معاونان سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور منصوب شد و از سهرذاری رشت استعفا داد تا بار دیگر این شهر با چالش انتخاب شهردار روبرو شود.

یکی از عوامل ناکام ماندن و عدم ثبات در شهرداری غیربومی بودن شهردار است، شهردار باید از اعضای نخبه، کار بلد و بومی که درد اصلاح امور شهر را دارند انتخاب شوند تا با ثبات مدیریت سال ها در شهرداری امور را به جلو ببرد.

** شورا به دنبال انتخاب فرد بومی و متخصص باشد

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان انتخاب شهردار رشت، اظهار کرد: شهرداران زیادی طی سال های اخیر برای مدیریت شهر رشت انتخاب شدند و آمدند و رفتند.

وی با تأکید بر اینکه کار شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار رشت سخت شده است، اضافه کرد: شورا بیشتر به دنبال انتخاب شهردار بومی و فرد متخصص نسبت به امورات شهرداری باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: شهردار رشت باید متخصص مدیریت شهرداری باشد تا بتواند امورات شهر را انجام دهد و مشکلات موجود را برطرف کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه