استاندار گیلان:

رسانه یکی از ارکان دموکراسی است/ خبرنگاران نباید قید و بندی به غیر از رسالت خود داشته باشند

استاندار گیلان راهکار های حمایت از خبرنگاران و تامین نیاز های آن ها را حق خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران نباید قید و بندی به غیر از رسالت خود داشته باشند زیرا اگر استقلال حرفه ای خبرنگار زیر سوال برود یعنی آن را از رسالت خبرنگار بودن جدا کرده اند.

رسانه یکی از ارکان دموکراسی است/ خبرنگاران نباید قید و بندی به غیر از رسالت خود داشته باشند

به گزارش خبرنگار هشت دی، مصطفی سالاری امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت ضمن تبریک این روز به همه فعالان این عرصه اظهار کرد: کار خبرنگاران با تمام مشکلات خود برای همه مهم و قابل تقدیر هستند.

وی با اشاره به اینکه سطح کلان اهمیت کار خبرنگاران انتخاب جمهوری اسلامی است بیان کرد: در مبحث مردم سالاری و جمهوریت بی شک رسانه، یکی از ارکان دموکراسی است.

نماینده عالی دولت در گیلان آزاد بودن رسانه را دلیلی برای تقویت جمهوریت و مردم سالاری دانست و افزود: بخش قابل توجهی از جایگاه خبرنگاران، به خود خبرنگاران و همچنین متولیان رسانه مربوط است.

سالاری با اشاره به اینکه گاهی فکر می کنیم که ما دولتی ها باید به مردم امر به معروف کنیم اما این مردم هستند که باید ما را امر به معروف کنند و بگویند که جه کنیم، اذعان کرد: مردم سالاری باید با اخلاق و در چهارچوب های اخلاقی و دینی با مفهوم عدالت و تقوا تعیین کننده باشد.

وی راهکار های حمایت از خبرنگاران و تامین نیاز های آن ها را حق خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران نباید قید و بندی به غیر از رسالت خود داشته باشند زیرا اگر استقلال حرفه ای خبرنگار زیر سوال برود یعنی آن را از رسالت خبرنگار بودن جدا کرده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه