سردار سلامی در لنگرود:

کابوس مرگ رژیم صهیونیستی را تهدید می کند/ ملت ایران به زودی بر دشمنان خود پیروز می شود

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز میتوان این پیام را مخابره کرد که ملت ایران به زودی بر دشمنان خود پیروز می شود، گفت: دشمنان می خواهد ما را با دلار زمین بزنند اما ما با ایمان خود آنها را به زمین می کوبیم.

کابوس مرگ رژیم صهیونیستی را تهدید می کند/ ملت ایران به زودی بر دشمنان خود پیروز می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار حسین سلامی عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم «مرتضی حسین پور شلمانی» فرمانده نابغه گیلانی با بیان اینکه امروز جمع شده ایم تا از یک سپه سالار آسمانی و یک فرمانده جوان تجلیل کنیم، اظهار کرد: شهید مرتضی حسین پور نه تنها برای مردم شهیدپرور شلمان و گیلان بلکه برای تمام ملت ایران و اسلام یک افتخار است.

وی با بیان اینکه این شهید را یک ثمره طیب و زیبا از دامان پدر و مادری که فرزند خود را با قرآن بزرگ کردند دانست و گفت: شهید حسین قمی یک قله بزرگ برای همه کسانی است که خواهان دست یابی به ارزش ها و فضیلت ها در اوج هستند.

 

** انسان در مقابل شخصیت آسمانی شهید حسین پور احساس حقارت می کند

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید حسین پور یک ستون بلند، خوش قامت و ثابت قدم است که در گرمای ۶۰ درجه در حالی که در عملیات شرکت می کند روزه دار است، افزود: شخصیت آسمانی این شهید به گونه ای است که انسان در مقابلش احساس حقارت می کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه شهیدان مشمول رحمت و سلام الهی هستند، اذعان کرد: خانواده های شهیدان، کار بزرگی کردند تا شهیدان به آرزوهای بزرگ خود برسند اما پدران، مادران و همسرانشان آرزوهای خود را تقدیم خدا کردند و شاید در پیشگاه خداوند این سخاوت و گذشت از شهادت والاتر باشد.

وی هنر اصلی شهیدان را در شجاعت بزرگ آنها در مقابله با خود دانست و اشاره کرد: جهان برای شهدا به مانند یک قفس است و تا زمانی که شهید نشوند از این قفس پر نمی کشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرق بین شهیدان و دشمنان این است که شهیدان ما هرچه به خطر نزدیک تر می شوند شجاع تر می شوند و دشمنان در لحظه خطر مغموم و افسرده تر می شوند گفت: این تاثیر ایمان است که چنین انسان های بزرگی را می سازد ‌و اقتدار، سربلندی و عظمت را برای ملت ایران رقم می زند.

 

** شهیدان به استقبال خطر می روند تا خطر به استقبال مردم ما نیاید

وی با اشاره به اینکه شهیدان به استقبال خطر می روند تا خطر به استقبال مردم ما نیاید، بیان کرد: شهید حسین قمی کسی است که چند ماه پس از شهادتش، فررندش به دنیا آمد؛ آیا این همه وفاداری و شجاعت را میتوان چیزی جز پیروی از اصحاب عاشورا توصیف کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: این افراد با محبت ترین، خانواده دوست ترین و والاترین مردمان هستند، اما این چه ایمانی است که این همه عاطفه و دل بستگی را کنار می زند و هزاران کیلومتر دورتر با دشمنان خدا و اسلام درگیر می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل با انقلاب استثنائی خود ستون تکبر دشمن را فرو ریخت، افزود: جنگ ۸ساله ای که به ملت ایران تحمیل کردند منجر به ظهور یک ملت قدرتمند شد.

 

 

** کابوس مرگ رژیم صهیونیستی را تهدید می کند

وی با اشاره به اینکه دشمنان نتواتستند در خاورمیانه یک رژیم صهیونیستی امن بسازند، اشاره کرد: ارتش متحد ایران شکل گرفته است و امروز چیزی جز کابوس مرگ، رژیم صهیونیستی را تهدید نمی کند.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا و اروپا نمی خواستند انقلاب از مرزهای ایران عبور کند، اما امروز حزب الله لبنان، بسیج مردمی عراق و ارتش سوریه قوای بزرگی هستند، گفت: هر کدام از این گروه ها قوای قدرتمندی هستند که می توانند موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیاندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان قصد تحریم اقتصادی را دارند تا ملت ما تسلیم شود، اذعان کرد: امروز ملت ایران با آگاهی عمیق از توطئه های دشمن آگاه است.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با عملیات روانی گسترده عرصه را برای مردم تنگ کند و جمهوری اسلامی ایران را سست جلوه دهد، تصریح کرد: دشمنان از قدرت ما می ترسند و موضوع کاهش قدرت ایران برایشان مهم است.

سردار سلامی فشار اقتصادی این روزها را در دستور کار دشمن دانست و اذعان کرد: فشار اقتصادی بر ما اثر ندارد و ملت ما ایستاد و درک کرد که نباید شرف، استقلال و عزت خود را با موضوعات اقتصادی جابه جا کند.

 

 

** ملت ایران به زودی بر دشمنان خود پیروز می شود

وی با بیان اینکه امروز میتوان این پیام را مخابره کرد که ملت ایران به زودی بر دشمنان خود پیروز می شود، اظهار کرد: دشمنان می خواهد ما را با دلار زمین بزنند اما ما با ایمان خود آنها را به زمین می کوبیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را طلایی ناب دانست که با هزاران سکه طلا قابل مقایسه نیست و افزود: با تمام قلب و وجودم میگویم که با فضل خدا و رهبر حکیم که با نطق قرآن با مردم سخن می گوید پیروز می شویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه