با این عینک هوشمند شب را روشن تر از روز ببینید!+عکس

دید در شب از طریق عینک های هوشمند موضوعی است که می تواند از دید بسیاری از افراد جالب توجه باشد. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از افراد قابل توجه است.

با این عینک هوشمند شب را روشن تر از روز ببینید!+عکس

به گزارش هشت دی،دید در شب از طریق عینک های هوشمند موضوعی است که می تواند از دید بسیاری از افراد جالب توجه باشد. این موضوعی است که می تواند برای بسیاری از افراد قابل توجه است.

عینک آفتابی یا شبانه؟

این ابزار نوآورانه‌ای شبیه به عینک آفتابی وارد بازار شده که قادر است خطرات حوادث جاده‌ای ناشی از دید نامناسب در شرایط بارانی، برفی و شب را کاهش دهد.

این دستگاه که NightGuide HD نام دارد ابزاری شبیه به عینک آفتابی است که درخشش چراغ‌ خودروهای روبه‌رو و چراغ‌های جاده‌ای را کاهش می‌دهد و این درخشندگی‌ها را به نور طبیعی سازگار با چشم تبدیل می‌کند.

این کار می‌تواند دید در شب و هوای برف و بارانی را برای رانندگی تا حد قابل‌توجهی بهبود بخشد. این عینک بسیار سبک و مقاوم است و وضوح تصویر را همانند تلویزیون‌های اچ‌دی تثبیت می‌کند.

عینک NightGuide HD یکی از گجت‌هایی است که در سفر کاربرد بالایی دارد. در سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌ها و گجت‌های دیجیتالی بسیاری در حوزه سفر و گردشگری وارد بازار شده‌اند و توانسته‌اند کیفیت تجربه سفر را به‌طور چشمگیری ارتقا دهند.

این روزها بازار عینک های هوشمند  داغ است

شرکت به تازگی عینک هوشمندی به نام Vaunt را رونمایی کرده که نخستین بار توسط نشریه ورج مشاهده شده و باید بگوییم ظرافت آنها به قدری است به سختی می توان از عینک های معمولی تمیزشان داد.

در این پروژه اینتل به جای پیروی از رقبای خود و ساخت هدستی حجیم با نمایشگر ویژه به طراحی یک فریم پلاستیکی ساده بسنده کرده که وزنی کمتر از ۵۰ گرم دارد و همراه با لنزهای طبی و غیرطبی قابل استفاده است و نکته جالب آنکه در این محصول خبری از دوربین نیست.

بخش هوشمند این عینک را یک لیزر کم مصرف، پردازنده، شتاب سنج، چیپ بلوتوثی و قطب نما تشکیل می دهد. خود لیزر که طبق گفته اینتل مصرف انرژی پایینی دارد، در دسته بندی لیزرها جزو ایمن ترین هاست و تصویری قرمز و تک رنگ با رزلوشن ۴۰۰ در ۱۵۰ پیکسل را پیش روی بیننده اش قرار می دهد.

این تصویر هم مزایای زیادی می تواند داشته باشد؛ برای مثال ممکن است روز تولد یکی از نزدیکان تان را به شما گوشزد کند یا از طریق موبایل برای شما نوتیفیکیشنی ارسال نماید. یا در صورتی که به آشپزخانه قدم بگذارید دستور طبخ غذایی خاص را برایتان ارسال نماید. از آنجا که لیزر به صورت مستقیم به عنبیه چشم می تابد همواره فوکوس روی آن قرار دارد.

منبع: شهرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه