پیش بازی روز اول هفته سوم لیگ

روز اول هفته ی سوم رقابت های لیگ برتر در روز پنجشنبه, در تاریخ هجدهم مرداد ماه برگزار می شود.

پیش بازی روز اول هفته سوم لیگ

به گزارش هشت دی،تیم های گسترش فولاد-سپیدرود رشت, سایپا-ذوب آهن, استقلال خوزستان-پرسپولیس, نساجی-پارس جنوبی جم در روز پنجشنبه, و بازی اول در ساعت نوزده و پنجاه دقیقه و باقی بازی ها در ساعت بیست و سی دقیقه به مصاف یکدیگر می روند.

گسترش فولاد-سپیدرود این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند,که گسترش اوضاع بهتری نسبت به تیم رقیب یعنی سپیدرود دارد,فیروز کریمی تا به اینجای کار توانسته است از دو بازی ابتدایی  لیگ در مصاف با صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان دو مساوی کسب کند. کریمی و یارانش برای ماندن در نیمه ی بالای جدول نیاز به برد در هفته ی سوم دارند که نتایج سپیدرود در بازی های پیشین نشان می دهد که گسترش فولاد برای باخت کار سختی پیش رو دارد نه برد. از جنجال ها که فاصله بگیریم, خداداد در دو بازی گذشته نه تنها هیچ امتیازی به دست نیاورده است,بلکه گل های زیادی تقدیم تیم های رقیب کرده است او برای ماندن در عرصه رقابت ها با تیم پر طرفدار سپیدرود حتما باید گسترش را در تبریز ببرد, که با اخراج کعبی بازیکن تاثیر گذار و جدایی ایران نژاد کار سختی به نظر می رسد.

استقلال خوزستان-پرسپولیس سرخپوشان پایتخت تا به اینجای کار نه تنها نتایج قابل قبولی کسب کردن,بلکه با وجود محرومیت نیم فص با کسب دو برد یک,هیچ برابر پدیده و سه, هیچ برابر فولاد خوزستان فراتر از تصورات هواداران نیز ظاهر شدند,برانکو برای ماندن در صدر همچنان نیاز به برد دارد, چراکه تیم های این فصل رقابت ها از پتانسیل خوبی برخوردارند و ممکن است با یک لغزش از سوی تیم صدرنشین,جایگاه اول را به تصاحب خود دربیاورند .

مالکان جدید استقلال خوزستان در آخر توانستند با وجود مشکلات و خطر سقوط این تیم در فصل پیش تیم را برای حضور در رقابت ها آماده کنند. البته استقلال خوزستان با نتایج کسب کرده ی یک باخت دو,یک برابر پدیده و یک تساوی یک, یک با گسترش فولاد در حد یک تیم قهرمان ظاهر نشده است.

به گفته ی سرمربی بومی این باشگاه “استقلال خوزستان به دنبال قهرمانی نیست”به نظر می رسد هدف یزدی و یارانش دور ماندن از خطر سقوط است. پس چنین برداشت می شود که گرفتن یک مساوی از پرسپولیس نتیجه ی راضی کننده ایی است برای تیمی که سابقه ی قهرمانی هم دارد. سایپا-ذوب آهن بر اساس بازی های انجام شده, دو تیم سایپا و ذوب آهن از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می آیند.

عملکرد تیم شهریار در بازی اول با برد سه, هیچ سپیدرود به قدری درخشان بود که توانست اولین صدرنشینی را با نام خود ثبت کند. اما در بازی دوم,نتایج طور دیگری رقم رخورد و پیکان توانست انتقام سپیدرود قعر جدولی را با همان تعداد گل بگیرد.

خرید های فوق العاده ی ذوب آهن به همراه امید نمازی برگ برنده ی این تیم در لیگ هجدهم است. بازیکنان ذوب آهن اصفهان در دو بازی انجام شده پتانسیل بالای خود را به رخ حریفان کشیدند. آن ها یک برد یک, هیچ برابر نساجی و یک تساوی دو, دو مقابل استقلال را تا به اینجای کار در کارنامه ی خود ثبت کرده اند. ناگفته نماند که در بازی برابر استقلال می توانستند برنده از زمین بازی خارج شوند که اشتباه داوری مانع از این امر شد.

به نظر می رسد بازی دوتیم بالای جدولی  یکی از بازی های حساس و دیدنی این هفته از رقابت ها باشد,چرا که دوتیم فقط برای برد به زمین می آیند. نساجی – پارس جنوبی جم می توان به آینده ی تیم پر طرفدار و تازه وارد به لیگ برتر امیدوار بود. آن ها دربازی اول خود مقابل تراکتور با آن همه برو بیا, توانستند یک مساوی بگیرند,و از ذوب آهن قدرتمند تنها یک گل دریافت کردند. به نظر می رسد جواد نکونام برای اثبات خود در عرصه ی مربی گری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. مهدی تارتار هم از آن دست از مربیانی است که مداوم به شاگردانش گوش زد می کند که شجاع باشند و بی محابا فوتبال بازی کنند. همه به تیم تارتار به عنوان مدعی قهرمانی نگاه می کنند آن ها یک برد دو, هیچ مقابل نفت مسجد سلیمان و یک باخت دو, یک مقابل فولاد داشتند. باید صبر کنیم و ببینیم تقابل دو مربی جوان با برد کدام یک از تیم ها همراه است.

منبع: تهران پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه