فرهنگ پایدار و پویا به اقتصاد کشور کمک می‌کند

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مسائل اقتصادی و موانع فرهنگی بیشتر توجه کنیم، گفت: فرهنگ پایدار و پویا به اقتصاد کشور کمک می‌کند

فرهنگ پایدار و پویا به اقتصاد کشور کمک می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز به نفل از واران نیوز، حمیدرضا خصوصی‌ثانی در همایش شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: دولت تدبیر و امید آمده است تا فریاد آزادی‌خواهانه ملت ایران را به گوش دنیا برساند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مسائل اقتصادی و موانع فرهنگی بیشتر توجه کنیم، گفت: فرهنگ پایدار و پویا به اقتصاد کشور کمک می‌کند.
خصوصی‌ثانی تصریح کرد: برای اینکه فرهنگ دینی تبلور پیدا کند باید در مشترکات تلاش کنیم و فاصله‌ها را در شهر و روستا کم کنیم. وی خاطرنشان کرد: شوراها باید ببینند امکانات یک روستا و شهر در چه حدی است و برای آن امکانات اندیشه کنند و در اقتصاد مقاومتی کوشا باشند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیران و شوراهابا بهره‌گیری از جوانان خوش‌فکر روستا‌ها و بهره‌گیری از اینترنت می‌توانند در اشتغال‌زایی جوانان نقش بسزایی داشته باشند
وی با بیان اینکه قانون اساسی ریشه در دین و مکتب این ملت دارد، افزود: شوراها باید کمر همت را ببندند و عوامل رشد در یک ملت را به گوش دنیا برسانند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از توان فکری یک ملت تبلور اراده ملت به طور احسن در قانون دموکراسی معنا می‌شود.
خصوصی‌ثانی تصریح کرد: بهره‌گیری از شخصیت‌هی فکری، تجمیع افکار عمومی و خروجی آن به عنوان خدمت به مردم است.
وی خاطرنشان کرد: شوراها منتخب مردم هستند و مسئولیت قابل توجه‌ای بر دوش شوراها سنگینی می‌کند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فکر و اندیشه منتخبان مردم و انتظاری که از مردم از آنان دارند در تحول منطقه و محل تاثیرگذار است.
خصوصی‌‌ثانی اظهار کرد: در شرایطی که استکبار می‌گوید دیگر ایران قادر به توانستن در حل اقتصاد کشور نیست، باید توانستن را پیشه کار خود کنیم. وی افزود: شوراها باید تعامل و همفکری با روستائیان داشته باشند و به دور از بازی‌های سیاسی به مسائل و مشکلات شهر و روستا رسیدگی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه