وزیر اطلاعات:

ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد

وزیر اطلاعات گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان‌شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

ایران هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد

به گزارش ۸دی،‌ حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان، افزود: اعتبار بین‌المللی آمریکا با خروج از برجام زیر سوال رفته و ترامپ قافیه را باخته است.

وی اظهار کرد: تسلیم کردن مردمی که سابقه چهل سال مقاومت در برابر جنگ، تحریم و تهدید را داشته‌ است زهی خیال باطل است و ترامپ امیدی به جواب گرفتن از ملت ایران را با رفتار زورگویانه، فریبکارانه و توام با تحکم نداشته باشد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ترامپ در راس دولتمردان آمریکایی با فشار و تشدید بازی‌های کودکانه و جنگ روانی به دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولان نظام است، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که مردم مقاوم و همیشه بیدار ایران ساده نیستند که فریب نقشه‌های شوم و بازی‌های کودکانه دولتمردان آمریکایی را بخورند.

علوی تصریح کرد: ترامپ حتی اگر به برجام هم برگردد باید هزینه بدعهدی و پیمان‌شکنی دولت آمریکا را پس بدهد و مطمئن باشد که امکان مذاکره با عهدشکن در شان ملت بیدار ایران نیست.

وی ادامه داد: چگونه می‌شود به کسی که همچون آب خوردن به توافق چندجانبه بین‌المللی پشت پا می‌زند، اعتماد و با او مذاکره کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به مقاومت ملت سرافراز ایران در برابر تحریم‌ها و جنگ روانی چهل ساله دشمنان نظام و انقلاب، اضافه کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و توپ توخالی ترامپ به زانو در نخواهد آمد و دشمنان نظام اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان‌شکن که در تاریخ ثبت خواهد شد از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه