عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با 8دی:

مردم از گرانی و رکود می نالند / برخی مدیران پشت عینک سیاست پنهان شده و پاسخگو نیستند

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه رییس جمهور و دولت باید صدای مردم را بشنود، گفت: نگذاریم نارضایتی ها به خاطر مشکلات اقتصادی باعث شود که برخی افراد معترض با تهییج سودجویان این نارضایتی مردم را به مشکلات و چالش تبدیل کنند.

مردم از گرانی و رکود می نالند / برخی مدیران پشت عینک سیاست پنهان شده و پاسخگو نیستند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه طرح سؤال از رییس جمهور را نباید استیضاح قلمداد کرد بلکه موضوع طرح سؤال است، اظهار کرد: من امضاکننده لیست طرح سؤال از رییس جمهور نیستم اما این امر را حق قانونی نمایندگان مردم در خانه ملت می دانم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در بعضی از مسایل اقتصادی از رییس جمهور پاسخ می خواهند، افزود: این نظر مردم است، مردم از گرانی می نالند و از رکود و بیکاری جوانانشان ناراحت هستند و از وضع مدیران سیاسی شان ناراحت اند ، بعضی از مدیران پشت عینک سیاست پنهان شده اند و پاسخگو نیستند.

نماینده رودسر و املش در مجلس ادامه داد: مردم از وضعیت نوسانات قیمت ها و عدم شفافیت و آینده ناراحت اند زیرا مدیران پاسخگو نیستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه با توجه به این شرایط جلساتی نمایندگان مجلس با برخی وزرا و معاون رییس جمهور داشتند، تصریح کرد: وزرا و معاون رییس جمهور توضیحاتی دادند اما نمایندگان مجلس قانع نشدند و مجلس به این نتیجه رسید که تعدادی از نمایندگان از رییس جمهور طرح سؤال کنند و پاسخ های ایشان را بشنوند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس بیان کرد: نباید زیاد حساسیت ایجاد شود و به شکل دیگری برخورد شود و فکر بکنند که در اینحا تقابل پیش آمده است، نه بلکه باید تعامل و وفاق در این برهه از زمان ایجاد شود.

عباسی با اشاره به اینکه باید به کمک هم مشکلات را برطرف کنیم، تصریح کرد: آقای رییس جمهور در این راستا دلایل را مطرح می کند و از مجلس هم کمک بخواهد تا مجلس، دولت و قوه قضاییه به کمک هم مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تقصیر را به گردن هم بیندازیم و مردم را در حالت سرگردانی و سردرگمی قرار دهیم و افکار عمومی را نادیده بگیریم، اضافه کرد: نگذاریم نارضایتی ها بخاطر مشکلات اقتصادی باعث شود که برخی افراد معترض با تهییج سودجویان این نارضایتی مردم را به مشکلات و چالش تبدیل کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه این موضوع خیلی خوش آیند نیست، اظهار کرد: رییس جمهور و دولت باید صدای مردم را بشنود و این مشکلات را رفع کند از این بابت ما نمایندگان نامه ای به رییس جمهور زدیم تا تیم اقتصادی را اصلاح کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه