مدیرکل ارشاد گیلان خبر داد:

گرامیداشت سه شهید گیلانی خبرنگار در مراسم ۱۷ مرداد

فاضلی گفت: یاد و نام شهیدان سید محمدرضا ثابت قدم، سید محمد اسحاقی و ابوالقاسم اخوان که جزو خبرنگاران گیلانی بودند، در مراسم روز خبرنگار امسال با حضور خانواده‌های این شهدای گرانقدر گرامی داشته می‌شود.

گرامیداشت سه شهید گیلانی خبرنگار در مراسم ۱۷ مرداد

به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، ۱۴ مرداد در آخرین جلسه ستاد برگزاری مراسم استانی روز خبرنگار سال ۹۷ در گیلان، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری این مراسم، اظهار کرد: امسال در مراسم روز خبرنگار، بیش از ۴۵۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان که از سوی مدیران مسئول خود معرفی شدند، تجلیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان حوزه رسانه نقش مهمی در انتقال تجربه و علمی سازی این حوزه دارند، افزود: از این رو، بخشی از مراسم روز خبرنگار به تجلیل از سه پیشکسوت مطبوعات گیلان اختصاص داده شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: همچنین خانواده چهار نفر از روزنامه‌نگاران استان که طی یک سال اخیر مرحوم شده‌اند و سه شهید خبرنگار گیلانی در این مراسم تجلیل می‌شوند.

فاضلی تصریح کرد: به روال چند سال گذشته، یاد و نام شهیدان سید محمدرضا ثابت قدم، سید محمد اسحاقی و ابوالقاسم اخوان که جزو خبرنگاران گیلانی بودند، در مراسم روز خبرنگار امسال با حضور خانواده‌های این شهدای گرانقدر گرامی داشته می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: سخنرانی استاندار گیلان، نماینده معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهار نفر از اصحاب رسانه استان به نمایندگی از این قشر فرهیخته و اجرای موسیقی سنتی از دیگر بخش‌های مراسم روز خبرنگار امسال است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: همایش استانی روز خبرنگار به همت این اداره‌کل و همکاری استانداری و خانه مطبوعات گیلان از ساعت ۹:۳۰ صبح روز چهارشنبه، ۱۷ مرداد در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه