عضو شورای اسلامی شهر رشت:

پرداخت تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرداخت تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی در رشت به منظور نوسازی ناوگان تاکسی رانی شهر با جدیت بیشتری پیگیری شود.

پرداخت تسهیلات کم بهره به رانندگان تاکسی پیگیری شود
به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد با بیان اینکه شرایط پرداخت تسهیلات کم بهره به تمام رانندگان تاکسی در رشت باید فراهم شود تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره به منظور نوسازی ناوگان تاکسی رانی رشت طی چند ماهه اخیر آغاز شده و باید این مهم به تمامی رانندگان تاکسی متقاضی اختصاص پیدا کند.
وی با بیان اینکه ناوگان تاکسی رانی رشت فرسوده است افزود: رانندگان تاکسی از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و باید برای کاهش مشکلات آنان تلاش شود.
شیرزاد با اشاره به وضعیت نامطلوب ترافیکی رشت بیان کرد : ترافیک کلاف سردرگمی است که مختص شهر رشت نبوده و برای رفع این معضل باید به فرهنگ ترافیکی توجه بیشتری معطوف شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه مدیران حوزه فرهنگ باید تغییر رویه داشته باشند افزود: نهادینه کردن هر موضوعی نیازمند فرهنگ سازی و تغییر نگرش جامعه نسبت به آن بوده و یقینا بخشی از مشکلات حوزه ترافیکی رشت نیز با فرهنگ سازی برطرف می شود.
وی به فقدان پارکینگ های طبقاتی در رشت اشاره کرد و گفت: علیرغم تمامی تلاش هایی که در این حوزه انجام شده تا کنون احداث پارکینگ طبقاتی در رشت مغفول مانده و امیدوارم این مهم در شورای پنجم رشت محقق شود.
شیرزاد با تاکید بر جمع آوری خودروهای فرسوده در رشت بیان کرد: فعالیت خودروهای فرسوده در رشت موجب افزایش آلودگی هوا و نازیبایی سیمای شهری شده و امیدوارم با پرداخت تسهیلات مناسب در این بخش به زودی شاهد نوسازی حمل و نقل شهری باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه