مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

محدودیت ترافیکی در آزاد راه رشت به قزوین اجرایی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان‌ گفت:‌ محدودیت ترافیکی در آزاد راه رشت به قزوین از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ و ۲۱ لغایت ۲۴ مرداد اجرایی می‌شود.

محدودیت ترافیکی در آزاد راه رشت به قزوین اجرایی می‌شود

به گزارش ۸دی محمدرضا نازک‌کار اظهار داشت:‌ محدودیت ترافیکی در آزاد راه رشت به قزوین به علت انجام عملیات مربوط به کابل‌کشی خدمات رادیویی توسط صدا و سیما از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ و ۲۱ لغایت ۲۴ مرداد اجرایی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان عنوان کرد:‌ با درخواست صدا و سیما برای نصب و جانمایی کابل‌های فیبر نوری در باند برگشت تونل منجیل-‌ رودبار مقرر شد تا جهت اجرای این عملیات محدودیت ترافیکی از ساعت ‌‌۸  تا ۲۰ در تاریخ ۱۴ تا ۱۷ مرداد انجام شود.

نازک‌کار در مورد مرحله دوم عملیات نصب کابل‌های فیبر نوری و محدودیت‌های ترافیکی آن نیز ابراز داشت:‌ پس از اتمام انجام مرحله نخست پروژه کابل‌کشی در تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ مرداد در محدوده باند برگشت تونل منجیل به رودبار مرحله دوم آن در باند رفت تونل رودبار به منجیل آغاز می‌شود.

وی در مورد زمان و ساعت‌هایی که این محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شوند تصریح کرد: ‌عملیات نصب کابل‌های فیبر نوری در محدوده باند رفت تونل رودبار به منجیل از روز ۲۱ لغایت ۲۴ مرداد انجام شده و محدودیت ترافیکی آن نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با تأکید بر اینکه انسداد مسیرهای یاد شده به صورت کامل ‌اجرایی نمی‌شود عنوان کرد:‌ بر اساس برنامه تعیین شده تردد همچنان از مسیر آزاد راه انجام می‌شود و نیازی به خروج از آن و استفاده از مسیر قدیم نخواهد بود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه