از دعواهای مدیریتی تا پشت پرده های سیاسی؛

آقای جعفرزاده! در تلخ ترین شکست تاریخی سپیدرود کجا ایستاده اید؟!

سیاسی کاری ها و دعواهای مدیریتی چند ماه اخیر حاشیه هایی را برای سپیدرود ایجاد و تیم را دچار بحران سنگینی کرده است.

آقای جعفرزاده! در تلخ ترین شکست تاریخی سپیدرود کجا ایستاده اید؟!

به گزارش خبرنگار ۸دی، «مافیای فوتبال» کلمه ای که آن را بارها در فوتبال کشور شنیده ایم به ظن عده ای علل ناکامی بسیاری از تیم های ورزشی است و این مسئله ای است که بعد از شکست فاجعه بار سپیدرود در مقابل سپاهان پر رنگ تر از همیشه به چشم می آید، جواد تن زاده مالک سابق باشگاه سپیدرود رشت در ماه های اخیر به مافیای پیرامون این تیم اشاره کرده بود؛ تن زاده با بیان اینکه مافیای فوتبال در گیلان با تکیه بر عوامل پشت پرده سیاسی به تیم سپید رود آسیب می رسانند، گفت: من در آینده تمام عواملی که می خواستند این تیم را نابودد کنند افشا خواهم کرد و برابر این مافیا ایستادگی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه  عده ای سپیدرود را درگیر بازی‌های سیاسی نکنند، گفت: متاسفانه همیشه پای یک نماینده در میان است».

بی شک نمایندگان رشت هر کدام به سهم خود در وضعیت امروز باشگاه سپیدرود نقش دارند مخصوصا نماینده ای که برادرش معاونت اداری مالی این باشگاه را نیز برعهده دارد و یقینا با مسائل پشت پرده و پیش روی این تیم بیشتر آشناست.

سیاسی کاری ها و دعواهای مدیریتی چند ماه اخیر حاشیه هایی را برای سپیدرود ایجاد و تیم را دچار بحران سنگینی کرده است، این تیم با خوردن ۶ گل در زمین خودی باعث ناراحتی هزاران گیلانی شد و قلب بسیاری از مردم رشت شکست و عده ای هم در این شکست گریستند.

 

 

حال این سوال پیش می آید که نمایندگان هچون اظهاراتشان در حمایت از ورزش صادق هستند؟ یا مانند بسیاری از سیاسیون کشور ژست طرفداری از مردم و ورزش محبوب مردم را می گیرند ولی برخلاف آن عمل می کنند.

متأسفانه در این سال ها تناقضات بسیاری را از مسئولان کشور شاهد هستیم که یک شعار خوب می دهند ولی عملشان فرسنگ ها با آن شعار مغایرت دارد.

به نمایندگان مجلس به ویژه نماینده شهرمان آقای جعفرزاده ایمن آبادی توصیه می کنیم قدر این روزهای خدمت گذاری مردم را بدانند و با تلاش و کوشش مشکلات مردم را حل کنند و به دنبال منافع شخصی و حزبی خود نباشند، متاسفانه این معضل در تمام شهرها و استان ها و حتی تهران نیز دیده می شود، نمایندگان بیش از این که بخواهند به شعارهای خود عمل کنند تنها به فکر آینده هستند و چیزی که در این میان مغفول مانده خدمت به مردم است.

مردم از وجود مشکلات عدیده رنج می برند و در این میان ورزش پناهگاه خوبی است برای کاشت بذر امید در دل جوانان این شهر لطفا امیدشان را ناامید نکنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه