عکسهایتان را بدون جوهر پرینت بگیرید

چاپگرهای قابل حمل عکس مدتی است که پا به دنیای تکنولوژی گذاشتند، بنابراین شاید زیاد از محصول جدید کانن که چاپگر کوچک قابل حمل است تعجب نکنید.

عکسهایتان را بدون جوهر پرینت بگیرید

به گزارش هشت دی، از زمانی که شرکت Polaroid اقدام به ساخت دوربین‌هایی با قابلیت چاپ فوری عکس کرد، مدت زیادی گذشته است و بسیاری از برندها، استانداردهای خود را تغییر دادند. هم اینک دستگاه هایی طراحی شده است که به کاربر اجازه پرینت فوری عکس‌ها از حافظه گوشی هوشمندش را تنها با انتخاب چند گزینه، می‌دهد.

انتخاب نوع این دستگاه‌ها بستگی به اولویت‌های شما دارد؛ قابل حمل بودن آن، سریع‌تر بودن در چاپ عکس یا کیفیت عکس‌های خروجی دستگاه. پیش از این شرکت هایی همانند فوجی فیلم، چاپگرهایی به نام Instax Fujifilm را عرضه کردند. یکی از نکات منفی که در خصوص این پرینتر منتشر شد کیفیت پایین عکس بود که بسیار ناامید کننده ظاهر شد.

عکس‌های خروجی از آن بسیار تار بوده و رنگ‌ها ترکیب خوبی نداشتند. البته در بعضی موارد، در مود نوستالژیک، تصاویر خوبی ظاهر می‌ شد. اما برای بسیاری از مردم، کیفیت عکس ‌های چاپ شده، حتی ارزش هزینه ‌ی کاغذ عکس خریداری شده را هم ندارد. با این حال اگر به دنبال جایگزینی و خرید یکی از این چاپگرها هستید، ممکن است این گزینه برای شما جذاب باشد که شرکت کانن نیز یک پرینتر قابل حمل به نام Zoemini طراحی کرده است.

همانطور که در عکس می بینید، زومینی یک چاپگر جیبی است که به راحتی می تواند در جیب و کیف شما قرار گرفته و عکسهایتان را چاپ کند. این پرینتر از تکنولوژی ZINK استفاده می کند، بدین معنی که هیچ جوهری برای چاپ آن موردنیاز نیست. اگرچه باید کاغذ عکس های Zink Canon را که در بسته های ۲۰ یا ۵۰ تایی فروخته میشوند، خریداری کنید.

نکته جالب در خصوص این پرینتر ، بی سیم بودن آن است که شما را قادر خواهد ساخت که عکس را از راه دور به دستگاه فرستاده و آن را چاپ کنید. همچنین یک اپلیکیشن نیز این پرینتر را همراهی می کند و به کاربران اجازه می دهد که عکس های خود را پیش از سفارش چاپ کنند.

 این برنامه همچنین با عملکرد Tiling همراه است، به این معنی که عکسها می توانند در آن شکسته شوند تا تصاویری بزرگتر که شامل ۴ یا ۹ تصویر است ایجاد شوند. همچنین خوب است بدانید که این پرینتر در رنگ های صورتی طلایی، سفید و سیاه و به قیمت ۱۱۹ دلار در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

منبع: شهرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه