توفان در دریای خزر/شمال کشور بارانی است

سازمان هواشناسی اعلام کرد طی روزهای پیش رو هوای شمال کشور بارانی است و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

توفان در دریای خزر/شمال کشور بارانی است

به گزارش ۸دی؛مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: امروز در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و برخی نقاط اردبیل و همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب کرمان رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: همچنین امروز در استان های ساحلی دریای خزر بارش باران و کاهش وزش باد رخ می دهد که فردا و پس فردا نیز تشدید بارش و کاهش نسبی دما در استان های گیلان، مازندران وگلستان را شاهد خواهیم بود و طی این مدت نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر به ویژه مناطق شرقی آن امواجی با ارتفاع یک تا یک و نیم متر را شاهد خواهیم بود که از این رو توصیه می شود طی این مدت جهت تردد ایمن قایق های تفریحی، شناورهای سبک و نیمه سنگین، احتیاط لازم به عمل آید.

به گفته وظیفه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شرق دریای عمان نیز مواج پیش بینی می شود و ارتفاع موج بین یک تا یک و نیم متر برآورد شده است.

هوای تهران امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۹ درجه اعلام شده و فردا به ۴۰ درجه نیز می رسد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه