در بیانیه جمعی از بسیجیان گیلان مطرح شد:

اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب امنیت جامعه را به خطر بیاندازند/ در راه پاسداری از انقلاب جان نثار می کنیم

جمعی از بسیجیان گیلان در بیانیه ای اعلام کردند: «در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناخته و به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در میدان مانده و می مانیم و در این راه مقدس جان، مال و آبرویمان را بی دریغ نثار می کنیم».

اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب امنیت جامعه را به خطر بیاندازند/ در راه پاسداری از انقلاب جان نثار می کنیم

به گزارش ۸دی، جمعی از بسیجیان استان گیلان در واکنش به تحرکات آشوبگرانه وطن فروشان خارج نشین بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: “بعد از فتنه سال ۸۸ به صورت عام و فتنه دی ماه سال ۹۶ به صورت خاص و به دنبال آن در اغتشاشات اخیر چند کانال تلگرامی خارج نشین که به خیال واهی خود براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه مزدورانی چون آمریکا و چند کشور توطئه گر دیگر در سر می پرورانند، تصویر فرزندان بسیجی امام خامنه ای را نشر و صفاتی را به آنها نسبت می دهند که به واسطه خیانت و وطن فروشی شان لایق خود آنهاست.

ما جمعی از بسیجیان استان گیلان با افتخار اعلام می داریم که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی سر از پا نشناخته و به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در میدان مانده و می مانیم و در این راه مقدس جان، مال و آبرویمان را بی دریغ نثار می کنیم و ابائی از فتنه های دنیای کفر نداریم.

بی شک تدبیر امور اقتصادی و معیشتی را وظیفه دولتمردان می دانیم و این حق مسلم را برای مردم قائلیم که پیگیر قانونی مطالبات خود باشند و خود نیز در کنار آنها هستیم اما اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب از آب گل آلوده ماهی بگیرند و امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.

ما سربازان حافظ امنیت و مریدان امام خامنه ای مراتب ارادت خود را به ولی امر مسلمین و مردم شهید پرور گیلان ارائه داشته و با بیان رسا اعلام می کنیم:

ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم
گرجان طلبد دریغ از جان نکنیم
عالم همه گر زشمر لبریز شود
ما پشت به سالار شهیدان نکنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
mn
هیهات من ذله
در حاشیه