۲ نفر از غرق شدگی در سواحل گیلان نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران این جمعیت با همکاری نیروهای نجات غریق ۲ نفر را در سواحل حسن رود به زیباکنار از غرق شدگی نجات دادند.

۲ نفر از غرق شدگی در سواحل گیلان نجات یافتند
به گزارش ۸دی، مهدی ولی پور اظهار کرد: با اعلام نیاز به کمک در عصر دیروز (جمعه) در سواحل حسن رود به زیباکنار، امدادگران جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند که یک جوان ۲۵ ساله رشتی را نجات دادند و در جستجوی یک نفر دیگر از همراهان این جوان هستند.
وی با اشاره به امدادرسانی به یک مورد غریق دیگر در صبح دیروز (جمعه) در آستانه اشرفیه به کیاشهر در سواحل منتهی به پل چوبی اظهار داشت: پس از نجات فرد غرق شده از سوی نیروهای نجات غریق حاضر در محل، امدادگران هلال احمر فرد نجات یافته را به بیمارستان منتقل کردند.
مدیرعامل هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به امدادرسانی امدادگران این جمعیت در حوادث جاده ای خاطر نشان کرد: امدادگران به یک مصدوم حادثه برخورد پراید با موتورسیکلت در مسیر تالش به خلخال نیز امدادرسانی کرده و یک مصدوم برخورد پراید با عابر پیاده در شهرستان صومعه سرا را به بیمارستان منتقل کردند.
وی با اشاره به برخورد ۲ خودرو و موتورسیکلت با هم و مصدومیت پنج نفر اظهار داشت: امدادگران پایگاه امداد جاده ای شهرستان آستانه اشرفیه مصدومان این حادثه را نیز به بیمارستان منتقل کردند.
بر اساس آخرین آمار جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب، ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد؛ ۹ شهرستان و ۶۵ روستای استان نیز ساحلی هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه