امام جمعه رشت:

لزوم خاته تکانی دولت در عرصه های سیاسی و اقتصادی/ برخی از دستگاه‌های اجرایی به “خانه سالمندان” تبدیل شده است

امام جمعه رشت، گفت: مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند و مدیران مومن و جهادی به کار گرفته شوند در حال حاضر بیشترین بخش‌هایی که برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند به دستگاه‌های دولتی وابسته هستند.

لزوم خاته تکانی دولت در عرصه های سیاسی و اقتصادی/ برخی از دستگاه‌های اجرایی به “خانه سالمندان” تبدیل شده است

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه برخی از بانوان وزنان ازدواج را محدودیت می دانند و برای همین تن به ازدواج نمی‌دهند، اظهار کرد: مسئولیت گریزی از دلایل غیرقابل‌پذیرش برای دوری از تشکیل خانواده می‌دانند زیرا مردان معتقدند ازدواج تعهدآور است و باید تبعاتی را بپردازد.

وی با بیان اینکه انسان در برابر خود، خدا و جامعه مسئول است، گفت: کسانی که از مسئولیت‌پذیری اجتماعی دوری می‌جویند نه‌تنها سعادت خود را تضمین نمی‌کنند بلکه وسیله‌ای برای سعادت دیگران نمی‌شوند.

امام جمعه رشت گفت: مردان برای دوری ماندن از گناه پیش از ازدواج باید از ارتباط با زنان دوری کرده و زنان نیز از زناکردن خودداری کنند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به گرانی ها و وضعیت معیشتی مردم، گفت: بخشی از گرانی‌ها نتیجه جنگ روانی دشمنان انقلاب است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی پروژه‌های بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند اما برخی از مشکلات به وجود آمده در کشور ناشی از فساد دستگاه‌های اجرایی است.

امام جمعه رشت بی‌توجهی و ناکارآمدی برخی از مسئولان و مدیران را عامل بروز مشکلات کشور دانست و گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی به “خانه سالمندان” تبدیل شده است در حالی که جوانان کارآمدی در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

وی افزود: مدیران ناکارآمد باید برکنار شوند و مدیران مومن و جهادی به کار گرفته شوند در حال حاضر بیشترین بخش‌هایی که برای مردم مشکل ایجاد می‌کنند به دستگاه‌های دولتی وابسته هستند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به عملکرد مناطق آزاد و گمرک، تصریح کرد: دولت به جای صادرات با واردات کالا ذلت ما را به جهان نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: دولت باید در عرصه های سیاسی و اقتصادی خانه‌تکانی کند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: دولت این سال‌ها تمام تلاشش را صرف برجامی کرد که دستاوردی برای ایران اسلامی نداشت و  امروز هم به دنبال همکاری با اروپایی است که مانند آمریکا با ما رفتار می‌کند.

امام جمعه رشت با انتقاد از عملکرد دولت در حوزه روابط خارجی بیان کرد: ترامپ “آجر فروش” می‌گوید من آماده مذاکره با ایران هستم و باز هم برخی افراد نیز در داخل کشور می‌گویند باید با او مذاکره کنیم!

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: ملت ایران آمریکا و اروپا را به ذلت کشانده است اما باید دید چرا دولت فقط به دنبال رابطه با این کشورها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه