خداداد عزیزی:

سپیدرود نیاز به جذب بازیکن جدید دارد/ هواداران عجیبی داریم

سرمربی سپیدرود رشت گفت: مقابل سپاهان کار سختی در پیش داریم و درصورتی‌که بازیکنان شارژ مالی نشوند دچار مشکل می‌شویم.

سپیدرود نیاز به جذب بازیکن جدید دارد/ هواداران عجیبی داریم

به گزارش ۸دی، خداداد عزیزی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با تیم سپاهان اظهار کرد: مانند بازی سایپا، در مقابل سپاهان اصفهان بازی سختی پیش رو داریم، در طول هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده بازی سپاهان هستیم. مقابل سپاهان که تیم پرمهره ای است و از مربی خوبی بهره می‌برد کار سختی داریم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان تیم پرمهره ای است و از سرمربی بزرگی بهره می‌برد بیان کرد: سپیدرود در پیش فصل مشکلاتی داشت که هنوز دامن‌گیر تیم است، تاکنون نتوانستیم به بازیکنان جدید پول بدهیم، اگر نتوانیم بازیکنان را شارژ مالی کنیم، دچار مشکل می‌شویم.

سرمربی سپیدرود بابیان اینکه این تیم در ورزشگاه خانگی دو برتری محسوس نسبت به رقبا دارد افزود: در زمین خودی و در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم که یک مزیت برای تیممان است، دومین برتری تیم ما نسبت به رقیبمان حضور هواداران است، هواداران عجیب‌وغریبی داریم که پشت تیم هستند و آرزو دارند شرایط بحرانی فصل پیش را تجربه نکنیم.

خداداد با اشاره به اینکه سپیدرود نیاز به جذب بازیکن جدید دارد گفت: سه جای خالی در لیستمان داریم و باید این سه جای خالی را پرکنیم، سقف مالی سپیدرود ۵۰۰ میلیون تومان است، یک مدافع و یک مهاجم خوب نیاز داریم که به دلیل عدم تطابق با بودجه‌مان، تاکنون نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم.

وی با اشاره به محرومان و مصدومان سپیدرود در مقابل سپاهان گفت: میلاد شیخ سلیمانی به دلیل محرومیت ناشی از لیگ دسته اول و یعقوب کریمی را به دلیل سرماخوردگی و علی عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، به دلیل عدم جذب بازیکن، در بازی مقابل سپاهان ۱۷ نفر را در اختیار داریم.

سرمربی سپیدرود بابیان اینکه این تیم مشکلی در ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد تصریح کرد: دو محکومیت قطعی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون برای سپیدرود وجود داشت که با هر دو بازیکن توافق کردیم، ۴۰ میلیون تومان مبلغ قرارداد محمدباقر شعبانی پرداخت شد و با توافقی که با امین ترکاشوند انجام دادیم ۸۰ میلیون تومان طلب وی ظرف هفته آتی تسویه می‌شود.

خداداد با اشاره به حضور علیرضا نظیف‌کار در تمرینات سپیدرود گفت: این بازیکن در حال حاضر از آمادگی کافی برخوردار نیست و در صورت عدم جذب بازیکن در پست دفاع، وی را جذب می‌کنیم.

وی در مورد شائبه حضور دلالان در اطراف سپیدرود گفت: یک سری بازیکنان زیر ۲۳ به تمرین سپیدرود آمدند که هیچ‌یک مورد تائید قرار نگرفتند، بازیکنی در رده سنی امیدها به سپیدرود رشت اضافه می‌شود که دو کلاس بالاتر از بازیکنان رشتی باشد در غیر این صورت از بازیکنان رشتی استفاده می‌کنیم.

سرمربی سپیدرود از تأیید فنی یک دفاع چپ دو تابعیتی ایرانی – کانادایی خبر داد و افزود: تا زمانی که بنده سرمربی سپیدرود هستم، بازیکنی از روی رابطه و پول به تیم اضافه نمی‌شود.

عزیزی با اشاره به اینکه در صورت عدم حل مشکلات مالی، سپیدرود دچار بحران می‌شود تصریح کرد: اگر پول بازیکنان پرداخت نشود، مجموعه مدیریتی جدید مجبور می‌شوند از سپیدرود بروند همان‌گونه که تن زاده که از سپیدرود رفت.

وی جدول لیگ را به دو قسمت تقسیم کرد و افزود: تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتور برای کسب رتبه‌های بالای جدول و تیم‌هایی نظیر سپیدرود، گسترش فولاد، نساجی و استقلال خوزستان برای رتبه‌های پایین جدول می‌جنگند که تلاش می‌کنیم سپیدرود در میانه‌های جدول قرار بگیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه