مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان:

سکوهای توزیع سوخت در مجتمع‌های خدمات رفاهی گیلان نصب می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت:‌ برای رفاه حال مردم سکوهای توزیع سوخت بنزین در مجتمع‌های خدمات رفاهی گیلان نصب می‌شود.

سکوهای توزیع سوخت در مجتمع‌های خدمات رفاهی گیلان نصب می‌شود

به گزارش  ۸دی،‌ علی اصغر عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان برای رفاه حال شهروندان و خیل عظیم مسافران که به این استان عزیمت می‌کنند سکوهای توزیع بنزین را در مجتمع‌های خدمات رفاهی نصب می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان به مسئله احیای کارت‌های سوخت اشاره کرد و افزود:‌ این موضوع هیچ ارتباطی به مشکلاتی که اخیراً در حوزه سوخت پدید آمده ندارد بلکه تنها برای کامل‌تر شدن اطلاعات جامعه آماری،‌ نسل جدیدی از این کارت‌ها وارد عرصه می‌شوند.

عباسی کارت‌های سوخت را یکی از منابع آماری در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور دانست و بیان داشت: اطلاع از‌ میزان تراکنش‌های مربوط به سوختگیری،‌ اطلاعات کلی مالکان خودروها و وسائط نقلیه و مسائلی نظیر این‌ها از جمله فواید مؤثر کارت‌های سوخت است.

وی از موضوع گران شدن قیمت بنزین و احتمال سهمیه بندی آن اعلام بی‌اطلاعی کرد و ابراز داشت:‌ بنده به‌عنوان نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گیلان، این دست از شایعات را به شدت تکذیب می‌کنم زیرا تا این لحظه هیچ دستور و یا ابلاغی در این زمینه صادر نشده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان انواع جایگاه‌های عرضه سوخت را برشمرد و تصریح کرد:‌ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، سکوهای توزیع سوخت و فروشنده‌های داخل اتاقک از جمله انواع مختلف مراکز و جایگاه‌های فروش و عرضه سوخت در کشور هستند.

عباسی از فعالیت حدود ۱۱۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در گیلان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر ‌بیش از ۸۷ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان ویژه و ممتاز هستند و مابقی مراکز فروش و توزیع موجود در استان نیز در رده‌های درجه یک و درجه دو تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی از خالی بودن بیش از دو سوم ظرفیت جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان خبر داد و اظهار داشت: روزانه حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین در گیلان بین مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود در حالی‌که ظرفیت واقعی جایگاه‌های عرضه سوخت استان بیش از ۹ میلیون لیتر در روز است.

عباسی به موضوع توزیع نفت سفید در برخی از مناطق فاقد گاز استان گیلان اشاره کرد و گفت:‌ این شرکت برنامه‌ریزی‌ خود جهت ذخیره منابع سوخت و توزیع آن را به شیوه‌ای در پیش می‌گیرد تا در فصل زمستان مشکلی از لحاظ توزیع نفت سفید در بین خانوارهای روستایی رخ ندهد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه