فرمانده سپاه قدس گیلان:

سپاه مکلف به ساماندهی زیرساخت ها در ۱۰۰۰ دهستان کشور با رویکرد جهادی شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: به دستور رهبر انقلاب ما مکلف شدیم هزار دهستان را به عنوان دهستان نمونه انتخاب و  فعالیت خود را در پنج مولفه زیرساخت، اشتغال، اقتصاد و بهداشت و درمان و سبک زندگی در این دهستان ها را با رویکردی جهادی آغاز کنیم.

سپاه مکلف به ساماندهی زیرساخت ها در ۱۰۰۰ دهستان کشور با رویکرد جهادی شده است

به گزارش ۸دی، جلسه شورای اداری تالش با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و اعضای شورای تامین شهرستان و  ائمه جمعه شهرستان و مسئولین شهرستان امروز ۱۰ مرداد در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.
سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در این جلسه؛ اظهار کرد: نظام سلطه جهانی این موضوع را می داند که اگر همه  دشمنان عالم جمع شوند نمی توانند به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی کوچکترین لطمه ای وارد کنند.
وی موفقیت سپاه را مدیون پشتیبانی رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: به دستور رهبر انقلاب ما مکلف شدیم  هزار دهستان را به عنوان دهستان نمونه انتخاب و  فعالیت خود را در پنج مولفه زیرساخت، اشتغال، اقتصاد و بهداشت و درمان و سبک زندگی در این دهستان ها را با رویکردی جهادی آغاز کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: در فاز اول حدود ۱۲۳ دهستان در کشور انتخاب شدند که سهم گیلان ۳ دهستان و سهم تالش دهستان حویق می باشد.
وی در ادامه به خدمات سپاه در بحث مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: سال گذشته هزار واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد را به کمک نگاه جهادی سپاه به بهره برداری رساندیم که به امید خدا و همت جوانان انقلابی مان امسال هم همین مقدار مسکن مددجویی ساخته خواهد شد.
آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و  امام جمعه رشت نیز در ادامه این جلسه، گفت: حفظ وحدت و همگرایی مسئولین شهرستان که با وجود تنوع قومی و مذهبی بدون هیچ تنش و دشمن تراشی خدمت رسان مردم هستند، قابل تقدیر است.
امام جمعه رشت با اشاره به این نکته که کمتر به تحلیل و تفسیر معنوی بحران ها پرداخته می شود،  افزود: بیکاری یکی از معضلات بزرگ جامعه امروز است و یکی از معلول های این مسأله، ازدواج دیر هنگام و به دنبال آن کاهش موالید و پیر شدن جامعه است که باید به عنوان یک خطر جدی تلقی شود.
نماینده ولایت فقیه با بیان اینکه مسئولین پای صحبت مردم بنشینند و قدردان این مردم باشند، گفت: از پیچ و خم های اداری و کاغذبازی های اضافی در ادارات پرهیز کرده و راه را برای حل مشکلات مردم هموار کنند.
وی خطاب به مسئولین تاکید کرد: زحمات بی دریغ شما را قدردانیم اما در کنار حجم زیاد کارها و مسئولیت های کاری، شرکت در اقامه نماز های جمعه در کنار مردم و بعضا شنیدن دردهای آنان در این مواقع نیز از وظایف اصلی شماست چرا که اقامه نماز یکی از شعائر جامعه اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه