جزییات‌ کتک‌ خوردن مهاجم‌ پرسپولیس از دزدها، به روایت‌ خودش

مهدی شریفی که به تازگی به پرسپولیس پیوسته در مسیر رفتن به تمرین تیمش تا می خورده از دزدها کتک خورده است. او اسیر چند سارق موتوری شده و در شلوغی شهر کتک خورده است.

جزییات‌ کتک‌ خوردن مهاجم‌ پرسپولیس از دزدها، به روایت‌ خودش

به گزارش ۸دی، مهدی شریفی در گفت‌وگو با سایت رسمی پرسپولیس از یک اتفاق عجیب گفته است. از نمونه عجیبی از یک خفت گیری برای یک ستاره. شاید نمونه جدیدی برای سرقت در شهر ،آن هم در روز روشن. البته این روایت خود بازیکن است و حالا باید دید تحقیقات مقام قضایی و نیروهای انتظامی در این زمینه چه نتیجه ای خواهد داشت اما آنچه شریفی گفته را بخوانید: «امروز عازم تمرین بودم که بعد از تونل توحید دچار این حادثه شدم. بعد از تونل دو نفر که ترک موتور بودند و کلاه کاسکت به سر داشتند جلوی ماشین من پیچیدند، ایستادم. البته راهی هم برای رفتن نبود چون به موتور آنها برخورد می‌کردم. یکی از آنها به سمت خودروی من آمد. تا بخوام بفهمم چه شده است در ماشین را از سمت شاگرد باز کرد. شروع به فریاد زدن کرد. می‌گفت چرا میزنی و فرار می‌کنی من کاملاً گیج شده بودم .فکرش را نمی کردم که این یک سناریو برای سرقت باشد. اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که شاید اشتباه گرفته‌اند. تا بخواهم حرفی بزنم او به داخل خودرو خزیده بود و با مشتی به بینی من زد. فکر می‌کنم با توجه به خودرویی که سوار بودم انتخابم کرده بودند.»

مهدی شریفی

کتک زدند و طلبکار بودند!
او ادامه داد:« بعد از مشتی که به صورتم خورد، چند لحظه متوجه هیچ چیز نبودم وقتی به خودم آمدم دیدم کیف پول و موبایلم را برداشته است. من هنوز پشت فرمان بودم و کمربندم هم بسته بود. در همین لحظه دو نفر دیگر با موتور رد می‌شدند که من را شناختند. اسم مرا که بردند، سارقی که وارد خودرو  شده بود می‌خواست فرار کند. وسایل من را انداخت. وقتی دید مردم در حال جمع شدن هستند همین طور که به سمت موتور می‌رفت داد و فریاد می‌کرد که چرا میزنی و فرار می‌کنی مردم تا بفهمند اصل ماجرا چیست آنها رفته بودند. صورتشان را که ندیدیم ولی شماره پلاک موتور را برداشتند که بعید است به درد بخورد.»

دماغی که باز شکست
شریفی خاطرنشان کرد: « از آنجا مستقیم به تمرین آمدم و الان به توصیه کادر پزشکی برای تصویربرداری از صورتم راهی بیمارستان هستم. فکر می‌کنم از ناحیه بینی دچار شکستگی شده باشم. البته خدا را شکر که اتفاق بدتری نیفتاد. اگر این بار هم بینی‌ام شکسته باشد برای پنجمین بار است که این اتفاق می‌افتد. البته تا تنها جایی که تا حالا نشکسته بود قسمت بالای بینی  بود که این هم به لطف  سارقان عزیز، بی نصیب نماند.» مهدی که به تازگی دماغش را عمل کرده است ، حالا شاید مجبور شود در ماه هایی که تنها قرار بوده با پرسپولیس تمرین کند ، دماغش را جراحی کند.

بی‌پولند، درست اما با کتک زدن مردم دزدی کنند درست است؟
او در ادامه گفت: «باز خدا را شکر می‌کنم که اتفاق بدتر از این روی نداد. به نظرم در این بدشانسی  شانس هم آوردم. از طرفی متاسفم که بعضی به خاطر مشکلاتی که دارند دست به این کارها می‌زنند ولی به هر حال حمله به مردم جای توجیه ندارد. واقعا لحظات عجیبی بود. واقعا شوکه شده بودم. امیدوارم برای کس دیگری چنین اتفاقی نیفتد.»

منبع: خبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه