شوراهای اسلامی بازوی قوی مدیران اجرایی هستند

فرماندار تالش در همایش شوراهای اسلامی شهرستان، شوراها را منتخبین مردم دانست که در خط مقدم مدیریت مناطق شهری و روستایی همدوش با سایر مدیران برای خدمت به مردم گام بر می دارند.

شوراهای اسلامی بازوی قوی مدیران اجرایی هستند

به گزارش مریان خبر، علی فتح الهی با اشاره به کارهای انجام شده از سوی شوراها در سطح روستاها اظهار کرد: خوشبختانه با تمام مشکلات و تنگناهایی که وجود دارد کارهای بسیار خوبی از سوی شوراهای اسلامی برای توسعه و آبادانی روستاها انجام گرفته است.
فرماندار تالش با بیان اینکه شوراهای اسلامی از توان اجرائی بالایی برای توسعه مناطق شهری و روستایی برخوردار هستند، افزود: آشنایی شوراها با قوانین مربوطه که قانونگذار برای آنان تعریف کرده می تواند در جهت توسعه و عمران مناطق خود موثر باشد.
وی ادامه داد: شوراهای اسلامی به عنوان منتخبین مردم دارای وظایف مهمی در جهت عمران و آبادانی در مناطق شهری و روستائی هستند.
فتح الهی خاطر نشان کرد : شوراهای اسلامی از ابزار مشورتی لازم در سطح حوزه فعالیت خود برخوردارند و می توانند این ابزار را در جهت توسعه مناطق روستائی و شهری به کار گیرند.
وی تصریح کرد: همفکری اعضاء شورای اسلامی در جهت اولویت بندی نیازها و خواسته های مردم در سطح مناطق روستائی بدون تردید توسعه این مناطق را به همراه خواهد داشت.
علی فتح الهی در ادامه با تاکید بر آشنایی شوراهای اسلامی با وظایف آنان خاطرنشان کرد: شوراهای اسلامی بازوی قوی مدیران اجرایی هستند که می توانند در جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت نقش موثری داشته باشند.
وی بیان کرد: بخش نظارت بر عملکرد و فعالیت های مناطق روستایی و شهری نیز از جمله وظایف مهم شوراهای اسلامی است که توجه به این امر موجب خواهد شد خدمات ارزنده تری در جامعه انجام بگیرد.
فرماندار تالش در پایان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خواست تا با همدلی و همفکری با یکدیگر در جهت توسعه منطقه قدم بردارند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه