فرماندار رشت در گفتگو با 8دی:

هیچ خبری از کمبود یا گران شدن بنزین در گیلان نیست/ مردم به اندازه نیازشان سوخت گیری کنند

فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ اخباری مبنی بر گران شدن بنزین وجود ندارد، گفت: حضور مردم در صف های طولانی جایگاه های سوخت برای ما تعجب آور است.

هیچ خبری از کمبود یا گران شدن بنزین در گیلان نیست/ مردم به اندازه نیازشان سوخت گیری کنند

سید محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد شایعه کمبود و افزایش قیمت بنزین در استان گیلان، اظهار کرد: هیچ اخباری مبنی بر گران شدن بنزین وجود ندارد و به هیچ وجه خبری نیست.

وی افزود: شخصا با رییس شرکت نفت در مورد موجودی سوخت صحبت کردم و ایشان هم اعلام کردند که موجودی داریم.

 

** ماندن مردم در صف های طولانی بنزین تعجب آور است

فرماندار رشت با اشاره به اینکه توصیه ام به مردم این است که در این گونه موارد در بحث مصرف نگاه خاصی داشته باشند، افزود: اینکه مردم مدت زیادی در صف های طولانی جایگاه های سوخت مانده اند برای ما جای تعجب دارد زیرا اتفاق خاصی نیفتاده است و به خاطر سوخت گیری زیاد و بیش از حد در جایکاه های پمپ بنزین یک فاصله ای طول می کشد تا بخواهند جایگاه را پر کنند.

ِ

** مردم به اندازه نیازشان سوخت گیری کنند

احمدی با بیان اینکه  هیچ افزایش قیمتی گزارش نشده است، اضافه کرد: به مردم توصیه می کنم صحه صدر داشته باشند و مانند روز های گذشته متناسب با نیازشان از بنزین استفاده کنند.

فرماندار رشت در ادامه در واکنش به تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس با تأکید بر اینکه قطعا نگاه مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه تعاملی است، بیان کرد: معاون پارلمانی وزارت کشور اعلام کرد که این وزارت از این طرح استقبال می کند.

وی با اشاره به اینکه این سیاست فرصت خوبی است تا از ظرفیت جوان در پست های مدیریتی استفاده کنیم، اظهار کرد: ان شاالله این سیاست را در نظام اداری به عنوان یک فرصت داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه