کشتار در فرماندهی نیروی دریایی آمریکا ،واکنش مردم این کشور به خوی ددمنشانه دولتمردانشان بود

نظر به اینکه آنها خوی تجاوزگرانه دارند و همواره به فکر تعدی به دیگران و غارت و چپاول کشورهای دیگر هستند، مردمشان از دست دولتمردان ناراحت اند و بخاطر اینکه حرفاهاشان کارساز نیست، اعتراضشان را اینگونه نمایش میدهند.

کشتار در فرماندهی نیروی دریایی آمریکا ،واکنش مردم این کشور به خوی ددمنشانه دولتمردانشان بود

به گزارش خبرنگار سیاسی سرویس ۸دی نیوز شب مردم آمریکا و دنیا  در پایتخت ایالات متحده ،دولتی که ادعای ایجاد امنیت دارد،  شاهد درگیری مسلحانه در ستاد فرماندهی نیروی دریایی بوده اند.

خبرنگار ۸دی نیوز در این زمینه صحبتی با صفر نعیمی نماینده مردم آستارا و عضو کمسیسون امنیت ملی انجام داده و نظر وی را جویا شد.

نعیمی در توضیح بوجود آمدن این اتفاق ، نارضایتی های داخلی آمریکا را علت اصلی اینگونه اتفاقات دانست و افزود: مشکل مردم و دولتمردان ایران با دولتمردان آمریکاست. زیرا آنها زیاده خواه و تجاوز گرند و دارای خویی دردمنشانه هستند. این قضیه از دیپلماسی عمومی و در جوامع بین الملل پذیرفته نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حمایت مردم ایران از دولتمردانشان بیان داشت:   مردم کشور ما بخاطر خوی انسانی دولتمردان ما طرفدارشان هستند و از آنها حمایت میکنند. مردم آمریکا هم چنانچه دولتمردانشان خوی انسانی پیشه بگیرند از آنها حمایت میکنند.

وی همچنین افزود: نظر به اینکه آنها خوی تجاوزگرانه دارند و همواره به فکر تعدی به دیگران و غارت و چپاول کشورهای دیگر هستند، مردمشان از دست دولتمردان ناراحت اند و بخاطر اینکه حرفاهاشان کارساز نیست، اعتراضشان را اینگونه نمایش میدهند.

نعیمی درباره عاملان این کشتار گفت: این تیراندازی و کشتار کار خود مردم آمریکاست چرا که دولتمردان خودشان را تنبیه کنند. این آمریکا نه اینکه بی آبروست و همواره اهل داد و بیداد است هیچگاه این اتفاق را برعهده مردم خودش نمیگذارد و به حساب کشورهای دیگر خواهد گذاشت.

naeimi

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه