پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان آستارا

۱۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان آستارای استان گیلان به علت عدم رعایت مقررات انتظامی و صنفی پلمپ شد.

پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان آستارا

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “نادر خورسند” فرمانده انتظامی شهرستان آستارای استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری مسئولان اتحادیه های صنفی از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۸۲ واحد صنفی در رسته های مختلف به صورت محسوس بازدید کرده که ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی و صنفی، پلمپ و به چندین واحد دیگر نیز اخطار داده شد که در صورت تخلف از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ خورسند اظهار داشت: طی یک هفته گذشته نیز برخی از واحدهای صنفی پوشاک شهرستان آستارا و بخش لوندویل  مورد بازدید و سرکشی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفته و تذکرات لازم در خصوص پرهیز از مورد استفاده قرار دادن مانکن های غیر متعارف به متصدیان آنها ارائه شد .

وی در ادامه به اقلام کشف شده از اصناف پلمپ شده اشاره نموده و بیان داشت: از اصناف پلمپ شده، ۱۴۰حلقه  سی دی غیر مجاز ،۱۱۹ ثوب البسه منقوش به تصاویر غیرمتعارف، ۱۹۹ قطعه پوستر و۱۴۸  جلد مجله  تصاویر و علائم منقوش به تصاویرممنوعه و همچنین ۶دستگاه کیس و حافظه جانبی با محتویات تصاویر و فیلم های ناهنجار ،۶۴ دست آلات قمار و مبلغ ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از قمار کشف شده است.

سرهنگ نادر خورسند در پایان با بیان اینکه صاحبان صنوف متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، رعایت شئونات اسلامی و آئین نامه ابلاغی اداره اماکن را  از صنوف این شهرستان خواستار شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه