رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مردم که هیچ خود دولتی ها هم به آینده امید ندارند/ مثل اینکه تنها راه مد نظر آقایان، افزایش پست های مدیریتی است!

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با گرانی های اخیر مردم به آینده امیدی ندارند.

مردم که هیچ خود دولتی ها هم به آینده امید ندارند/ مثل اینکه تنها راه مد نظر آقایان، افزایش پست های مدیریتی است!

به گزارش ۸دی، عزیز اکبریان، با اشاره به شعار حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی گفت: این دولت با شعار تدبیر و امید به روی کار آمد، اما امروز مردم که هیچ، خود دولتی ها هم به آینده امیدی ندارند.

وی افزود: امروز شاهد سقوط ارزش پول ملی هستیم و هیچ کس هم جوابگو نیست و نمی گوید چرا ناگهان ظرف مدت چند ماه ارزش دلار در برابر تومان بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

نماینده کرج در خانه ملت تصریح کرد: کسانی که یک شبه نشستند و تصمیم گرفتند قیمت دلار را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده و یک شبه سکه بفروشند و شرایط اقتصادی کشور را به این روز بیاندازند، باید جوابگوی مردم باشند.

بسیاری از حامیان اصلی دولت، دست از حمایت برداشته اند

اکبریان تاکید کرد: امروز بسیاری از حامیان اصلی دولت، دست از حمایت برداشته اند و نمی توانند شاهد افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند. در چنین شرایطی باید رییس جمهوری محترم تیم اقتصادی دولت را به طور کامل تغییر دهد، چرا که آنها توانایی مدیریت وضعیت موجود را ندارند.

وی افزود: سوال این است که آیا با رفتن رییس کل بانک مرکزی مشکلات حل شد؟ ارزش پول ملی افزایش یافت؟ مشکلات معیشتی کاهش یافت و یا اینکه بیشتر بازار سرگردان شد و مردم نا امیدتر شدند؟

مثل اینکه تنها راه مد نظر آقایان، افزایش پست های مدیریتی جدید است!

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه تفکیک برخی از وزارتخانه ها از سوی دولت به مجلس مانند وزارت صنعت و معدن و وزارت کار گفت: مردم با مشکل معیشتی روبه رو هستند و آن وقت دولت لایحه تفکیک وزارتخانه ها را به مجلس تقدیم می کند. مثل اینکه تنها راه مد نظر آقایان افزایش پست های مدیریتی جدید است. ما به دولت می گوییم اگر وزیر نمی تواند وزارتخانه را اداره کند، به جای تفکیک وزارتخانه، وزیر را عزل کنید.

اکبریان در پایان اظهار داشت: مردم به شدت ناامید هستند و نمی دانند در آینده قرار است چه میزان دیگری تورم و گرانی را تحمل کنند و در این شرایط همه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم، اما متاسفانه در برخی از بخش های دولت چنین عزمی دیده نمی شود.

منبع: موج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه