معاون اجتماعی نیروی انتظامی گيلان:

کنجکاوی کودک ۱۱ ساله پلیس را به دردسر انداخت

کنجکاوی کودک ۱۱ ساله ای که در تماس با مرکز ۱۱۰ از سرقت مسلحانه بانک کشاورزی خبر داده بود، موجب شد تا دردسری بزرگ را برای پلیس، کارکنان بانک و خانواده خود رقم بزند.

کنجکاوی کودک ۱۱ ساله پلیس را به دردسر انداخت

به گزارش ۸دی، سرهنگ جعفری خیرخواه اظهار کرد: عوامل انتظامی به دنبال دریافت خبر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه، بلافاصله با توجه به حساسیت موجود برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان وارد عمل شدند، اما پس از حضور در محل و مشاهده کارکنان و مشتریان بانک که در کمال آرامش مشغول انجام امور جاری خود بودند، دریافتند که سرقتی در کار نیست!

وی خاطرنشان کرد: کارکنان بانک هم که از مشاهده حضور پرحجم نیروهای پلیس در محدوده، متعجب و البته کمی هم ترسیده بودند، از موضوع سرقت مسلحانه ابراز بی اطلاعی کردند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: با بررسی صورت گرفته مشخص شد، تماس تلفنی از خط تلفن ثابت یک منزل مسکونی واقع در یکی از روستاهای شرق گیلان صورت گرفته است، لذا پس از هماهنگی با مراجع قضایی، هویت و محل سکونت مالک خط تلفن شناسایی شد.

خیرخواه افزود: مأموران به جهت بررسی دقیق موضوع، به محل سکونت تماس گیرنده مراجعه که با کمال تعجب مشاهده کردند، تماس‌ گیرنده یک پسر ۱۱ ساله است که در هنگام نبودن پدر و مادر در منزل، به علت بازیگوشی و ماجراجویی، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و خبر بی پایه و اساس است.

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه