نمایشگاه عکس “حرم امام مهربانی ها” در رشت + تصاویر

به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه عکس حرم مطهر امام رضا علیه السلام توسط هیات خادمین الرضا رشت و کانون جوانان رضوی استان گیلان در جوار حرم حضرت فاطمه اخری سلام ا…علیها (خواهر امام رشت) برگزار گردید.

نمایشگاه عکس “حرم امام مهربانی ها” در رشت + تصاویر

اسحاق مژدهی مسئول هیات خادمین الرضا(ع) رشت در گفتگو با خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز در مورد زمان و نحوه ی برگزاری نمایشگاه عکس حرم مطهر امام رضا علیه السلام گفت: به مناسبت دهه ی کرامت از ۲۰ شهریور به مدت ده روز نمایشگاه عکس حرم مطهر امام رضا علیه السلام در جوار حرم حضرت فاطمه اخری سلام ا…علیها برگزار می شود.

وی ادامه داد: عکس های این نمایشگاه از برترین عکاسان آستان قدس رضوی بوده و در نمایشگاههای بین المللی که در چند کشور برگزار شد این عکس ها ارایه گردید و در داخل کشور گیلان اولین استانی بوده که چنین نمایشگاهی را برگزار کرده است.

مژدهی در پاسخ به سوال خبرنگار ۸دی نیوز مبنی برچگونگی شکل گیری نمایشگاه و بازخورد و استقبال مردم از نمایشگاه گفت: کار هنری نمایشگاه با همکاری مشترک کانون جوانان رضوی استان گیلان و مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی صورت گرفته و هم چنین کارهای فنی نمایشگاه توسط اعضای هیات خادمین الرضا  انجام شده است .

وی افزود: عکس هایی برای ارایه در نمایشگاه انتخاب شد که مردم با آنها آشنا بودند تا به این وسیله مردم بتوانند با دیدن عکس ها، خود را در هر گوشه ی حرم  مطهر امام رضا علیه السلام پیدا کنند.

مژدهی در مورد استقبال مردم گفت: استقبال مردم بی نظیر بوده و برخی به قصد زیارت از نمایشگاه دیدن می کنند و طبق آماری که در ساعات پر تردد گرفته شده است ۲۵۰ نفر در هر ساعت وارد نمایشگاه می شوند و احتمال می رود تا پایان نمایشگاه ۵۰ هزار نفر از نمایشگاه دیدن کنند.

namayeshgah-ax (1)

namayeshgah-ax (2)

namayeshgah-ax (3)

namayeshgah-ax (4)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه