“بچه مهندس” با کلی تغییر و تحول به تلویزیون می آید/عکس

بازیگر سریال “بچه مهندس” گفت: فیلمنامه سریال “بچه مهندس” همزمان با تصویربرداری فاز دوم در حال نگارش است و به صورت تدریجی فیلمنامه نوشته می‌شود و هر بخش به دست بازیگران می‌رسد.

“بچه مهندس” با کلی تغییر و تحول به تلویزیون می آید/عکس

به گزارش ۸دی، حمید شریف زاده بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین مراحل تولید سریال “بچه مهندس” گفت: فیلمنامه سریال “بچه مهندس” همزمان با تصویربرداری فاز دوم سریال در حال نگارش است که به صورت تدریجی نوشته می‌شود و بخش‌ها جداگانه به دست بازیگران می‌رسد.

وی در همین راستا افزود: به همین خاطر ضبط سریال بچه مهندس به گونه‌ای است که شاید بازیگران خبر از اینکه نقششان به چه جریانی دچار می‌شود ندارند.

تغییر و تحول اساسی در لوکیشن‌های سریال بچه مهندس/کار با سعید سعدی بی‌نظیر است

این بازیگر درباره حضورش در سریال “بچه مهندس” اظهار کرد: در اوایل تیرماه بازی‌ام مقابل دوربین فاز دوم سریال بچه مهندس آغاز شد و در حال حاضر در انتظار ادامه بازی‌ام در  این مجموعه هستم.

شریف زاده با اشاره به تعامل عوامل در تولید سریال” بچه مهندس” توضیح داد: تعامل عوامل و روابط اعضای گروه از تهیه کننده و کارگردان گرفته تا بخش تدارکات و بچه‌های خدمات رسانی، بسیار عالی و صمیمی بودند. این گروه از آن گروه‌هایی است که حالتان را خوب می‌کند، از کار خسته نمی شوید و دوست دارید همکاری ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تهیه کننده سریال بچه مهندس بیان کرد: سعید سعدی به شدت انسان شریف و از تهیه کنندگانی است که وقتی سر صحنه حاضر می‌شود حال همه می‌شود.اولین تجربه کار با سعید سعدی بی نظیر است و از آن لذت بردم.

شریف زاده خاطرنشان کرد: فیلمبرداری فاز دوم سریال “بچّه مهندس” در لوکیشن بوستان ولایت است اما لوکیشن هایی برای ادامه ضبط در حال طراحی و تغییر است. همچنین با توجه به بازسازی فیلمنامه در حال نگارش ممکن است در لوکیشن ها تغییر و تحول اساسی رخ دهد.

منبع: افکارنیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه