معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

۳۵ طرح سالم‌سازی دریا آماده خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در گیلان است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وجود ۶۸ شناگاه در نوار ساحلی گیلان، گفت: ۳۵ طرح سالم‌سازی دریا آماده خدما‌ رسانی به مسافران و شهروندان در این استان است.

۳۵ طرح سالم‌سازی دریا آماده خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در گیلان است
به گزارش ۸دی، علی اصغر جمشیدنژاد با اشاره به وجود ۶۸ شناگاه در نوار ساحلی گیلان، بیان داشت: ۳۵ طرح سالم سازی دریا آماده خدمات رسانی به مسافران و شهروندان در این استان است.
وی با بان اینکه علاوه بر ۳۵ طرح سالم سازی موجود، سه طرح سالم سازی دریا نیز در دست اجرا است، افزود: گیلان از جمله استان‌هایی است که مسافران ورودی به آن افزایش یافته است و باید براساس نیاز مسافران طرح‌های سالم سازی دریا ایجاد و امکانات رفاهی و خدماتی لازم را به ویژه با مشارکت بخش خصوصی فراهم کنیم.
جمشیدنژاد افزود: مناطق ساحلی در استان گیلان بیشتر مورد علاقه و مراجعه مردم است که برنامه ما در این مناطق مبنی بر ایمن سازی و تجهیز سواحل است. به دلیل اینکه امکانپذیر نیست همه سواحل را از نظر ایمنی، تحت پوشش قرار دهیم، اقدامات عمده‌ای برای جلوگیری از شنای افراد در مناطق ممنوعه در دست داریم تا افراد را به سمت سواحل تحت کنترل، هدایت کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان استعداد زیادی برای جذب گردشگر دارد، گفت: می‌توان با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت به سرمایه گذاران، شرایط ایجاد امکانات و خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه کار‌های عمرانی زیادی در استان گیلان در بازه‌های بلند و کوتاه مدت برای رفاه حال گردشگران در دست اجرا داریم، افزود: با تکمیل آزادراه قزوین – رشت و نیز بهره‌برداری از راه آهن قزوین- رشت می‌توان شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و استفاده هرچه بهتر گردشگران از مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بود.
وی ادامه داد: ۸ کیلومتر و نیم آزادراه قزوین- رشت باقی مانده که تکمیل آن جزو برنامه‌هایی است که اعتبار برایش پیش بینی شده و باید به زودی اتمام شود. خط راه آهن قزوین به رشت هم سالهاست شروع شده و به بهره برداری نرسیده و امیدواریم امسال به پایان برسد. ترانزیت کالا  به بندر آستارا که آن هم جزو برنامه‌های فعلی نیست وقزوین به رشت جزو اولویت هاست که انشالله امسال به بهره برداری برسد.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه