دولت اعتدال در برابر نقدها عصبانی می‌شود/ مجلس مطمئناً به مسئله ساختمان علوی رسیدگی می‌کند

نماینده مردم تهران گفت: فضای نقد پذیری دولت اعتدال همراه با فراز و نشیب است و دولت در برابر برخی نقدها عصبانی می‌شود.

دولت اعتدال در برابر نقدها عصبانی می‌شود/ مجلس مطمئناً به مسئله ساختمان علوی رسیدگی می‌کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در رابطه با پیامد سفر هیئت‌های اروپایی به کشور گفت: نفس سفر منفی و مضموم نیست و مهم نوع مذاکرات و نوع تصمیماتی است که در این سفرها گرفته می‌شود.

سفر هیئات اروپایی به کشور باید به شرط عزت و مصلحت ملی باشد 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: این نوع سفرها در صورتی که دولت با منطق و استقلال، خواهان روابط عادلانه‌ی متقابل باشد و بخواهد ارتباطات سیاسی و اقتصادی کشور را گسترش بدهد نه تنها مضر نیست بلکه یکی از وظایف سیاست‌خارجه نیز به شمار می‌آید بنابراین نفس این سفرها مادامی که روحیه مقامات کشور ما بر مبنای استقلال، عزت، حکمت و مصلحت کشور باشد ضرری ندارد.

مجلس مطمئنا به مسئله «ساختمان علوی» رسیدگی خواهد کرد

حداد عادل در پاسخ به این سوال که آیا مجلس اقدام عملی برای بازپس‌گیری ساختمان علوی (ساختمان ۳۶ طبقه ایرانی در نیویورک که توسط آمریکا مصادره شده ) انجام داده است یا خیر، گفت: این موضوع جدیداً مطرح شده است و مجلس در چند روز اخیر جلسه‌ای نداشته ولی حتماً به آن رسیدگی خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ادامه‌ی این سوال مبنی بر اینکه آیا مصادره‌ی این ساختمان با ارزشی بالغ بر ۶ میلیارد دلار آن ۴ میلیارد دلاری که از اموال بلوکه شده‌ی ما آزاد شده بود را خنثی نمی‌کند نیز گفت: مجلس به این مسئله حساس است و در حد امکان حتماً به وظیفه‌ی خودش عمل می‌کند.

دولت اعتدال در برابر نقدها عصبانی می‌شود

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس فضای نقدپذیری دولت یازدهم که با شعار اعتدال بر سر کار آمده را همراه با فراز و نشیب ارزیابی کرد و بیان داشت: دولت بعضی وقت‌ها خوب و معتدل است اما گاهی اوقات نیز عصبانی می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه