یکی از پرسنل شرکت کومار در گفتگو با 8دی:

تسویه کارگران سد لاستیکی تالش به درستی انجام نمی شود/ مدیریت شرکت می گوید اگر بمانید هر هشت ماه یک بار حقوق می گیرید

پرسنل شرکت کومار تالش با بیان اینکه نحوه تسویه کارگران شرکت به شکل بدی انجام می شود، گفت: مدیریت شرکت می گوید اگر می مانید هر هشت یا ۹ماه یک بار حقوق می گیرید.

تسویه کارگران سد لاستیکی تالش به درستی انجام نمی شود/ مدیریت شرکت می گوید اگر بمانید هر هشت ماه یک بار حقوق می گیرید

یکی از افراد پرسنل شرکت کومار در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درمورد مطالبات کارگران و پرسنل این شرکت پیمانکار سد لاستیکی تالش، اظهار کرد: مدیریت شرکت با نحوه مناسبی با کارگران در بحث پرداخت حقوق و مطالباتشان برخورد نمی کند.

وی با اشاره به اینکه نحوه تسویه کارگران شرکت به شکل بدی انجام می شود، تصریح کرد: بیشتر از یک هفته کارگران در مقابل درب شرکت تجمع و تحسن کرده اند  و معاونت عمرانی فرماندار تالش و بچه های اطلاعات آمدند و قول دادند کارها انجام شود.

این کارگر با تأکید بر اینکه امروز هم که آمدند گفتند دو حالت دارد یا باید بروید و آنهایی هم که می مانند شرایط همین است، افزود: به آنهایی که تسویه کردند چک زمان بر می دهند و این در حالی است که چک های قبلی هم که به کارگرانی  که ماه های قبل تسویه دادند پاس نشده است.

وی با بیان اینکه مهندس شاهی معاون عمرانی فرمانداری تالش در جمع کارگران حضور یافتند، معاون سیاسی فرماندار هم در برخی گفتگو ها قول دادند این قضیه حل شود ولی الان وضعیت شرکت اینگونه است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شرکت دو راه حل پیش پای کارکران گذاشته است، تصریح کرد: می گویند یا با این شرایط می مانید و هر هشت یا ۹ ماه یک بار حقوق می گیرید یا آنهایی که می خواهند تسویه کنند بیایند پولی نداریم چک می دهیم به طور مثال مطالبات شخص۱۰میلیون است یک میلیون پول نقد و مابقی را چک می دهند که فکر نمی کنم کسی این شرایط را بپذیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه