منطقه آزاد انزلی میزبان سرمایه‌گذاران سنگ‌های تزئینی ایتالیایی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: از حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه استقبال می‌کنیم.

منطقه آزاد انزلی میزبان سرمایه‌گذاران سنگ‌های تزئینی ایتالیایی

به گزارش ۸دی نیوز،  رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با سرمایه گذاران ایتالیایی با بیان اینکه از حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه استقبال می‌کنیم، گفت: با عنایت به وجود ذخایر غنی سنگ‌های زینتی در استان، مزایا و معافیت‌های قانونی متعدد منطقه آزاد انزلی برای سرمایه‌گذاران خارجی و نزدیکی بازارهای مصرف داخلی و کشورهای حوزه خزر، این منطقه مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی معافیت مالیاتی ۲۰ ساله، امکان ثبت شرکت با سهام داران ۱۰۰ درصد غیرایرانی و آزادی کامل ورود و خروج سرمایه و کاهش عوارض گمرکی کالا، مواد اولیه و ماشین آلات صنایع تولیدی داخل محدوده را از مهم‌ترین مزایای سرمایه گذاری در منطقه متبوع خود اعلام کرد و افزود: با مزایای جدید خلق شده از سوی این سازمان در ماه‌های اخیر، بر جاذبه‌ها و سودآوری سرمایه‌گذاری در این منطقه افزوده شده است.

“روبرتو دالّا واله”، مدیرعامل شرکت ایتالیایی Stone Italiana s.p.a که یکی از بزرگترین شرکت‌های بین المللی در حوزه سنگ‌های زینتی در سطح جهان است، با استقبال از سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: با مذاکرات اولیه انجام شده با معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی، به منظور آشنایی و بهره‌گیری ظرفیت‌ها و مزیت‌های قانونی مناطق آزاد ایران در این منطقه حضور پیدا کردیم.

وی افزود: تسهیلات و مشوق‌های منطقه آزاد انزلی در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی از دلایل اصلی این شرکت برای حضور در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، مدیران شرکت ایتالیایی بعد از نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری این سازمان آشنا شده و از شهرک صنعتی منطقه و فضای پیشنهادی برای احداث کارخانه تولید و صادرات سنگ‌های تزئینی در منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.

در این جلسه علاوه بر مدیرعامل این شرکت، “پیترو واسانلی” عضوهیأت مدیره این شرکت، معاون و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه