کنایه فردوسی‌پور به پدیده کابینه تدبیر و امید

عادل فردوسی‌پور به ماجرای بنر معروف بازی پایانی این تیم اشاره کرد که در آن دکتر بیژن نامدار زنگنه را به عنوان پدیده کابینه معرفی کرده بودند که گل‌محمدی دولتی بودن فوتبال در ایران را اجتناب ناپذیر خواند.

کنایه فردوسی‌پور به پدیده کابینه تدبیر و امید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، بیش از چهل روز مانده به جام‌جهانی و با پایان لیگ عادل فردوسی‌پور و برنامه نود همچنان حوالی ساعت ۲۲:۳۰ شب‌های دوشنبه فرصت چندساعته‌ای از آنتن شبکه سه را به خود اختصاص می‌دهند. چرا؟چون فوتبال ایران در ایامی که حتی هیچ بازی‌ای هم در جریان نباشد  به‌اندازه یک برنامه چهارساعته سوژه دارد.

سوال پیامکی این هفته نود به این اختصاص داشت که آیا مردم از تیم ملی «توقع صعود» از گروه خود در جام‌جهانی را دارند یا خیر؟ سوالی که در پایان برنامه با نظر موافق شصت و چند درصدی مردم مواجه شد که تیم ملی باید از گروه خود صعود کند و این کار کارلوس‌کی‌روش و شاگردانش را سخت می‌کند.
پس از پخش گزارش کاملی از اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی و دو بازی تدارکاتی این اردو عادل فردوسی‌پور با کارلوس‌کی‌روش در ژوهانسبورگ ارتباط تصویری برقرار کرد و سرمربی تیم ملی که پر واضح بود از از وضعیت تیم‌اش و اردو چندان راضی نیست با چهره‌ای عبوس با مردم سخن گفت. گفت‌وگوی او و عادل فردوسی‌پور از تصمیم دو باشگاه استقلال و سپاهان تا وضعیت تداراکات تیم ملی همه چیز را در برگرفت.
عادل سوال‌هایش را از کی‌روش با این عبارت آغاز کرد که «اردوی آفریقای جنوبی چطور است؟»
با توجه به اینکه بازیکنان محدودی داشتیم، مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توانم بگویم تعهد خوب بازیکنان در این اردو است. به صورت عمومی، با توجه به اهدافی که در نظر داشتیم یک شکست بزرگ را مواجه شدیم و تاثیرات این شکست را در جام جهانی خواهیم دید. شما می‌توانید اردویی بدون هتل برگزار کنید ولی بدون بازیکن به هیچ وجه نمی‌توانید اردو برگزار کنید. این برنامه‌ای بود که من از یک سال قبل تدوین کرده بودم که بتوانیم این اردو را برگزار کنیم.
اگر این اردو چهار پنج روز دیرتر برگزار می‌شد بازیکنان سپاهان و استقلال هم می‌آمدند. شما با باشگاه‌ها هماهنگ کرده بودید که بازیکنانشان را بدهند؟
تمام این مطالب و برنامه‌ها از بیش از یک سال قبل برنامه‌ریزی شده بود و این تنها یکی از گزینه‌هایی بود که پیش رو داشتیم. شخص بنده این تصمیم را نگرفتم. این تصمیمی بود که گرفته شد. سوال اینجا راجع به این نیست که اردو را چهار پنج روز دیرتر برگزار کنیم یا خیر. سوال، اهدافی بود که در ذهن داشتیم و همگان مطلع بودند. اگر صحبتی از این ۴-۵ روز به میان بیاید واقعا غیر منطقی است و نشان دهنده تجربه کم است. هفته آینده بازیکنان فولاد را به تیم می‌دهیم که بازی یک شانزدهم را انجام دهند و اگر تا آن موقع بازیکنان را نداشتیم، اصلا کاری برای آماده سازی جام جهانی نداشتیم. شما هیچ وقت نمی‌توانید هر دو طرف جهان را داشته باشید.
 ما این فصل را به خاطر بازی‌های تیم‌ها در لیگ قهرمانان متوقف کردیم و فرصت دادیم که از این زمان استفاده کنند ولی آن‌ها هم در طول فصل هم بعد از آن از این فرصت استفاده کردند. چیزی که باید اشاره کنم، تصمیمی بود که بنده نگرفتم. کفاشیان و اعضای هیات رئیسه فدراسیون این تصمیم را گرفتند. این تصمیم از طرف وزیر ورزش و کمیته جام جهانی هم حمایت هم اعلام شد. من تنها سرمربی هستم و اگر افراد تصمیم گرفتند که با این رفتار به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بی‌احترامی کنند دیگر مسئولیت آن با بنده نیست. من تنها تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.
همان‌طور که قوچان‌نژاد و دژاگه را نمی‌توانید در این روزها در اختیار بگیرید، باشگاه‌های داخلی هم طبق قوانین فیفا می‌توانند بازیکن ندهند. آیا باشگاه‌ها قول داده بودند که به شما بازیکن می‌دهند؟
دوباره مطلبی که در طول یک سال گذشته انجام دادیم و نظر شخصی من است را تکرار می‌کنم. اگر می‌خواهیم در جام جهلانی بازی‌های خوبی انجام دهیم، با توجه به شرایط لیگ و بازیکنان ایران، هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم. این اردو و دلیل اصلی برگزاری و انجام آن این بود که با بازیکنان سختی بکشند و تلاش کنند تا به آن سطح برسند. این مطلب نقطه نظر من بود. ولی در انتها تصمیم ریاست فدراسیون و وزارت ورزش بود که این گزینه را انتخاب کنند. من این تصمیم را نگرفتم. آن‌ها این تصمیم را گرفتند. ولی این تصمیم و این اتفاقی که افتاد، بی‌احترامی به فدراسیون و وزارت ورزش بود. ما روز آخر که می‌خواستیم به این اردو بیاییم، ساعت ۱۸:۳۰ هنوز نمی‌دانستیم آیا بازیکنان را خواهیم داشت یا خیر. این بی‌احترامی به افرادی بود که این تصمیم را گرفته بودند. از من این سوال را نپرسید. من این تصمیم را نگرفتم. من خجل نشده‌ام. طبق دیدگاه و نظراتی که بنا بر بهترین بوده، برنامه‌ریزی کردیم. آن هم به خاطر حفظ منافع فوتبال ایران. اگر افرادی موافق این موضوع نبودند مشکل من نیست.
چهره شما خسته و ناراحت است. دوست داریم کروش شاد را ببینیم.
چهره من چهره فردی است که دارد برای منافع فوتبال ایران کار می‌کند. من برای تعطیلات نیامده‌ام اینجا. اگر ما این فرصت را داشته باشیم که در سطح حرفه‌ای و رقابتی بازیکنان را آماده کنیم، بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که به آن سطح برسند. شما من را سه سال است که می‌شناسید. من نیامده‌ام که وعده بدهم. تنها قولی که داده‌ام این است که سخت کار کنم. ما خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد. دلیل اصلی این اردو این بود که به بازیکنان فرصت بدهیم تا با بازیکنان افریقایی آشنا بشوند. تنها مطلبی که می‌توانم بگویم اینکه بازکینان واقعا فوق‌العاده بودند. تمام قلب و روح من برای آن‌ها خواهد بود. اگر این فرصت را داشتم که با بازیکنان کار کنم و چند ماهی آن‌ها را در اختیار داشته باشم، می‌شد تاثیر و رشد زیادی در بازیکنان دید. اگر تا دسامبر آن‌ها را داشتم به قهرمانی آسیا می‌رسیدیم.
مشکلات قبلی را بگذاریم کنار. الان مردم دوست دارند چهره شاد کروش آن‌ها را امیدوار به جام جهانی کند. مثبت به قضایا نگاه کنیم و امیدوار باشیم که جام جهانی خوبی داشته باشیم.
من همیشه نگاهم مثبت است و کاملا ایمان دارم که بهترین تلاش و عملکرد خود را در جام جهانی خواهیم داشت. ولی مسلما دوست ندارم که افراد با من بازی کنند و با فوتبال این کارها را انجام دهند و به فوتبال دروغ بگویند. من این مسئله را دوست ندارم. ما این وظیفه را داریم که بر دوش خودمان آرزوهای بیش از ۷۰ میلیون هوادار فوتبال را حمل کنیم. مسابقات جام جهانی بسیار جدی است. ما مقابل چشمان بیش از ۳ میلیارد نفر حضور خواهیم داشت و همه عملکرد ما را خواهند دید. در طول بیش از ۳ سال بنده هیچ گونه برخوردی با افرادی که بی‌احترامی کردند و تیم ملی را اذیت کردند نداشتم.
با بسته شدن پرونده لیگ بازیکن جدید به تیم ملی دعوت می‌شود؟
نه. از بازیکنان داخل ایران به تعداد کافی در همین گروه که اینجا هستند بازیکن دارم و این‌ها را با بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنند برای اردوی اتریش تلفیق می‌کنم.
شما سردار آزمون را زیر نظر دارید؟ آریا هاسه‌گاوا چطور؛ او جایی در برنامه‌های شما دارد؟
هاسه‌گاوا در لیست ما حضور ندارد. من از طریق دوستی در مسکو سعی کردم بازی سردار را ببینم. من باید بررسی مجدد انجام دهم. البته ما از دوستانمان برای این کارها استفاده می‌کنیم ولی حمایت‌های مالی به جاهای دیگری می‌رود.
ممکن است بازیکنی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شود؟
بله این شانس هست.
چه کسی؟ می‌توانید بگویید کجا بازی می‌کند؟
در حال حاضر خیر.
باید از تیم ملی توقع صعود داشته باشیم؟
ما به اینجا آمدیم که چند بازی دوستانه انجام دهیم. این هفته هم دو بازی تمرینی دیگر مقابل دو تا از تیم‌های خوب آفریقای جنوبی داریم که بازیکنان خوبی دارند. البته در این اردو تنها هدف ما این بود که این فرصت و تجربه را به بازیکنان داخلی بدهیم که با استایل فوتبال آفریقا آشنا شوند. به خاطر اینکه این یک اردوی توسعه پذیر است و هدف این است که به بازیکنان داخلی ایران این فرصت داده شود. ولی با توجه به عدم حضور یک سری از بازیکنان مهم و کلیدی و نبود این بازیکنان تصمیم گرفتم که این اردو را کوتاه کنم. ما در اروپا هم سه بازی دوستانه دیگر داریم. در اتریش با آنگولا بازی داریم. با ترینیداد و توباگو هم در برزیل و قبل از جام جهانی بازی می‌کنیم. در مورد توقعات و انتظارات برای صعود به دور دوم مسئله‌ای که مهم است این نیست که انتظار برای صعود به دور دوم واقع گرایانه است یا نه. مسئله‌ای که در زندگی مهم است این است که ما چه می‌خواهیم و قرار است چه به دست بیاوریم.
مسئله مهم، پاسخگویی به توقعات و آرزوهای هواداران ایرانی است. با توجه به تجربه و دانش من، سعی کردم که یک آماده‌سازی خوبی را داشته باشم. باید صبر کنیم تا جام جهانی که ببینیم این انتظارات برآورده می‌شود یا نه. از جانب من و بازیکنان بهترین عملکرد را خواهیم داشت. اگر این اتفاقات نیفتد شما باید از استقلال و سپاهان بپرسید. من راجع به این دو باشگاه بزرگ که احترام خاصی برایشان قائل هستم صحبت نمی‌کنم. من راجع به افرادی صحبت می‌کنم که پشت پرده تصمیم گرفتند این اردو را به هم بزنند و بی‌احترامی کنند به رئیس فدراسیون و وزیر ورزش.
شاید بهتر بود باشگاه‌ها به تیم ملی قول نمی‌دادند که بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند.
من دقیقا در یک سال گذشته به این مطلب اشاره کردم که اگر قرار است این اتفاق بیفتد به من بگویید که آپشن دوم را انتخاب کنم.
الان هم زمان کمی نداریم. نسبت به بقیه تیم‌ها زود شروع کردیم. همه باید حمایت کنیم از تیم ملی.
من با شما موافق هستم. البته خوب شد اشاره کردید که به یک سری گرمکن نیاز داریم که اینجا تمرین کنیم.
گرمکن ندارید؟
ما سه هفته باید با یک گرمکن تمرین کنیم و این اردو در بهترین شرایط نیست و فضا، فضای مناسبی نیست.
نبی به آفریقای جنوبی نمی‌آید؟
از خودشان بپرسید.
در اردوی اتریش به تیم ملی ملحق می‌شود؟
بله. من مطمئن هستم که نبی بسیار سخت در کنار ما کار می‌کردند. همین‌طور رئیس فدراسیون هم سخت کار کرد و بدون کار آن‌ها این چیزها مقدور نبود. اگر ما با یک روحیه تیمی عالی دست به دست هم کار نمی‌کردیم این موفقیت در تیم ملی هیچ گاه امکان‌پذیر نبود. افرادی که می‌خواهند سعی کنند بین ما شکاف و تفرقه بیندازند اشتباه می‌کنند. به خاطر اینکه همین گروه بودند که جنگیدیم و رفتیم جام جهانی. نمی‌خواهم کسی شک و شبهه‌ای داشته باشد. ولی واقعیت این است که حمایت برای تیم ملی چیزی که در ذهن داشتیم و توقع داشتیم نبوده. برای شما این مثال را زدم که یک دست گرمکن برای سه هفته تمرین داریم. ما به خاطر اینکه با تعداد کمتری بازیکن آمدیم نزدیک به ۳۰ هزار دلار اضافه بار دادیم که می‌توانستیم با این پول گرمکن بخریم.
مسئول این اتفاقات کیست؟
اسپانسر ما یک دست گرمکن برای سه هفته تمرین داده است. افرادی هم که تاثیرگذار هستند خوشحال نیستند که من راجع به این مسائل صحبت می‌کنم. ولی اگر من صحبت نکنم هیچ حمایتی برای جام جهانی دریافت نمی‌کنیم. احتمالا اشتباه می‌کنم. شاید من نباید در مورد این مسائل صحبت کنم. من نمی‌خواهم بازیکنانم را با یک دست گرمکن در سه هفته ببینم بدون اینکه این گرمکن‌ها حتی شسته شود. ما سخت کار می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
از فدراسیون کسی در ژوهانسبورگ هست ؟
اصلا صحبت ما این نیست. ما آقای مقدس را از روز اول داشتیم ولی این واقعیت است. من متاسفم که به این مطلب اشاره می‌کنم. فقط این اردو نیست. در گذشته هم این مشکل را داشته‌ایم. حضور ما در جام جهانی باید حضوری باشد که باعث غرور افراد شود. ولی کاپیتان ما اینجا حضور ندارد. بازیکنان ما نیامده‌اند. بعضی‌ها دیر رسیده‌اند اینجا. مسلما این توقعات و انتظاراتی نیست که هواداران دارند.
ولی دولت و وزارت ورزش گفته‌اند مشکلی نداریم و کمبودی نداریم.
ان‌شاءالله.
دیگر وقت شما را نمی‌گیریم.
تشکر می‌کنم. عذرخواهی می‌کنم اگر صحبت‌های من خوشایند نبود. ولی اگر این صحبت‌ها را نکنم هیچ حمایتی دریافت نخواهیم کرد.
در حین گفت‌وگو با کی‌روش گزارش کوتاه و ۹۰ ثانیه‌ای از تعریف و تمجیدهای جالب تلویزیون انگلیس از بازی‌های درخشان اشکان دژاگه و آمادگی فوق‌العاده او پخش شد و بعد هم سعید مظفری‌زاده گفت‌وگویی را با استیون بیت‌آشور تهیه کرده بود که پخش شد. در ابتدای این گزارش کارول سرمربی بیت‌آشور می‌گوشد: «او برای ما بازیکن بسیار مهمی محسوب می‌شود. با توجه به سبک فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم نیاز به بازیکن تهاجمی داریم. او دوست دارد به محوطه جریمه حریف نزدیک شود چون انرژی زیادی دارد.»
همچنین استیون بیت‌آشور که می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی ایران در جام جهانی باشد در مورد نتایج ایران در جام جهانی گفت: «امیدوارم نتایج خوبی بگیریم. ما بازی‌های سختی داریم.» او در مورد کروش هم گفت: «کروش مربی فوق‌العاده‌ای است. بازیکنان برای او احترام زیادی قائل هستند. الان همه او را باور دارند. در ایران همه برای او احترام قائل هستند.»
بیت‌آشور در مورد خانواده‌اش هم گفت: «پدرم فوتبال بازی می‌کرد و بازیکن خوبی بود. او به من فوتبال یاد می‌داد. به من می‌گفتند فوتبال بازی کن و لذت ببر.» این بازیکن در مورد اینکه آیا به بازی کردن در فوتبال اروپا فکر می‌کند گفت: «زیاد فکر نمی‌کنم. سعی می‌کنم به همین حالا فکر کنم. چیزی که باعث پیشرفت شد این بود که زیاد به آینده فکر نمی‌کردم.» بیت‌آشور در مورد احتمال بازی کردنش در لیگ ایران گفت: «این هم مثل همان اروپاست. اگر چنین اتفاقی بیفتد فرصت فوق‌العاده‌ای است که از آن استقبال می‌کنم. هیجان انگیز است.» او در پایان گفت: «از همه هواداران تشکر می‌کنم. من همه آن‌ها را دوست دارم.»
با پخش این گزارش پرونده تیم ملی در این برنامه نود تقریبا بسته شد و گفت‌وگوی فردوسی پور با یحیی‌ گل‌محمدی که تقریبا از ابتدای برنامه به‌عنوان مهمان ویژه در استودیو حضور داشت آغاز شد. یحیی در خصوص تیم نفت و شرایط خودش در این تیم گفت: « تیم نفت تیم جوانی بود و مسئولان تیم به ما کمک کردند و کسب عنوان سومی با بضاعت موجود جایگاه خوبی بود و تنها تیمی بودیم که در هفته پایانی سرنوشت مان دست خودمان بود. برای فصل بعد صحبت هایی با منصور قنبرزاده کرده ام و قرار شده است وی پس از صحبت با مسئولان باشگاه در این باره پاسخ دهد و من نیز منتظر پاسخ قنبرزاده هستم. بازیکنان جوان خیلی خوبی داشتیم که جزو پدیده های لیگ بودند. در کنار آنها نیز بازیکنان با تجربه ای داشتیم و در نهایت ترکیب خوبی داشتیم.»
یحیی گل‌محمدی با اشاره به جنجال‌های انتشار قرارداد این تیم گفت که این‌کار را چندان نمی‌پسندد و اتاق حرفه‌ای نیست و ای‌کاش به‌جای اینکه مبلغ تک تک افراد منتشر می‌شد تنها هزینه کلی تیم عنوان می‌شد. وی با اشاره به اینکه انتشار ریز قراردادهای دستوری از بالا بود  عنوان کرد که البته برخی از این تیم‌ها آن را اجرایی نکردند اما در تیم فجر این ماجرا اتفاق افتاد که ای‌کاش چنین نمی‌شد.
گل محمدی در مورد تیمش گفت: ما خیلی دوست داشتیم فوتبال بازی کنیم و بازی های جوانمردانه ای به نمایش بگذاریم و اگر به خود فوتبال فکر کنیم خیلی پیشرفت می کنیم ولی اگر به دنبال حاشیه باشیم از موفقیت دور خواهیم شد.
عادل فردوسی‌پور اما در بخشی از صحبت های خود به ماجرای بنر معروف بازی پایانی این تیم اشاره کرد که در آن دکتر بیژن نامدار زنگنه را به عنوان پدیده کابینه معرفی کرده بودند که گل‌محمدی با اشاره به دولتی بودن فوتبال در ایران این دست اقدامات مدیران را اجتناب ناپذیر خواند.
گل محمدی در پایان صحبت های خود خاطرنشان کرد: پس از انتشار لیست قرارداد بازیکنان دید مردم نسبت به فوتبال بد شده و این مسئله برای فوتبال زنگ خطری محسوب می شود و از مسئولان میخواهم فکری در این باره کردهو از فوتبال حمایت کنند چرا که این رشته محبوبیت زیادی در کشورمان دارد و درست نیست که دیدگاه مردم نسبت به فوتبال خراب شود.
یکی از گزارش‌های نود تا نود شب گذشته نود به ماجرای اعتراض‌های کبه به باشگاه استقلال پرداخت. کبه بازیکن آفریقایی استقلال که با گرفتن ۱۶ هزار دلار در طول فصل ، قراردادش با این تیم را فسخ کرده است به دوربین برنامه ۹۰ گفت:« آنها با من بدترین رفتار را داشتند. شاید باید به علی امیری پول می دادم تا جواب سلامم را بدهد. او اصلا با من رابطه خوبی نداشت. حتی برای همسر من هتل نگرفتند. من خودم هم در تهران در خانه یکی از دوستانم زندگی می کردم . اگر این دوستم نبود باید در خیابان می خوابیدم.»
او درباره شادی ناخوشایندش بعد از گلزنی در بازی با الریان رو به تماشاگران گفت:« من بچخ دارم و کار بدی نمی کنم! می دانی با من در استقلال مثل برده برخورد می کردند!»
بعد از این گزارش بود که فردوسی پور به شادی زشت او در بازی با الریان اشاره کرد که واکنش‌های فراوانی را در این هفته برانگیخته است.
در خلال صحبت‌های گل محمدی هم سید مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد تدارکات نیم ملی فوتبال در ژوهانسبورگ گفت: ما تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین اردوها برای تیم ملی باشد. وزارت ورزش و جوانان ۱۵۰ اردوی برون مرزی را برای فدراسیون های ورزشی در نظر گرفته است. ما ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فوتبال کمک کردیم و نباید این مسایل در برنامه زنده مطرح شود.
وحید جعفری مدیرعامل خاورمیانه شرکت آل اشپورت هم دیگر مهمان تلفنی نود بود که گفت: شرکت ما لیستی که از سوی فدراسیون ارائه شده بود را بدون کم و کاست در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دادیم. این شکایت کی روش بدلیل مشکل شخصی وی با شرکت ما است و به جای حمایت از این شرکت، گاهی اوقات چنین مسائلی را عنوان می کنند که جالب نیست.
با پخش حاشیه‌های بازی پیکان تهران و سیاه‌جامگان مشهد، علیرضا فغانی و حسن کامرانی‌فر دو داور بین‌المللی ایرانی مهمان برنامه نود بودند. در حین گفت‌وگوی فردوسی پور و این دو داور گزارش‌هایی از نحوه آماده سازی داوران جام‌جهانی هم پخش می شد.
علی کفاشیان در خلال این گفت‌وگو برای توضیح حرف‌های کی روش روی خط برنامه آمد و گفت: «یک میلیارد و سیصد میلیون تومان برای اردوی آفریقای جنوبی خرج کرده ایم و یک دست لباس برای ما مشکلی ایجاد نمیکند و نمیدانم چرا کی روش چنین مباحثی را عنوان کرده است!»
با پخش گزارش کاملی از جلسه هیات مدیره جدید پرسپولیس، علیرضا رحیمی مدیرعامل جدید این تیم مهمان نود شد که البته نتوانست از دست فردوسی‌پور جان سالم بدر ببرد و عادل همین ابتدای کار مچش را گرفت. علیرضا رحیمی در مورد احتمال ادامه همکاری با دایی گفت: «آقای دایی با باشگاه قرارداد دارد و مربی تیم است. ما با ایشان ادامه می‌دهیم.»
عادل فردوسی‌پور در این گفت‌وگو از رحیمی خواست که اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کند که رحیمی گفت: «آقای سیاسی رئیس هیات مدیره ما هستند.» عادل از او خواست که سوابق این افراد را بگوید اما رحیمی گفت: «من داخل ماشین هستم.» بعد از این جمله عادل گفت: «خود شما هم اعضای جدید هیات مدیره باشگاه را نمی‌شناسید؟» اما رحیمی این حرف عادل را تکذیب کرد. با این حال فردوسی‌پور دست بردار نبود و اصرار داشت که از رحیمی درباره اعضای جدید هیات مدیره اطلاعات بگیرد. رحیمی هم در نهایت تسلیم شد و گفت: «به هر حال این آقایان در بخش اقتصادی کشور کار می‌کنند و من دو روز است که با ایشان آشنا شده‌ام.»
با پخش گزارش‌هایی از عبدالکریم، مسی افغانستان و بازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برنامه نود در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد امروز به پایان رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه