صعود گیلان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور

والیبالیست‌های گیلانی با پیروزی قاطعانه مقابل تیم والیبال نوجوانان خراسان، به جمع چهار تیم برتر مسابقات کشوری راه یافتند.

صعود گیلان به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور

به گزارش هشت دی،روز چهارم مسابقات قهرمانی والیبال دسته اول نوجوان پسر کشور عصر روز دوشنبه در لنگرود برگزار شد و تیم گیلان با برتری سه بر صفر مقابل خراسان رضوی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یافت.

در این دیدار که از ساعت ۱۷ در سالن ۲۲ بهمن لنگرود آغاز شد، نوجوانان گیلانی در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل خراسان به برتری دست‌یافتند تا بااقتدار به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابند.

گیلانی‌ها در روز نخست این رقابت‌ها با نتیجه صفر بر سه مقابل مازندران شکست خوردند، مازندرانی‌ها در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ مقابل میزبان مسابقات به برتری دست‌یافتند.

والیبالیست‌های گیلانی در دیدار دوم با نتیجه سه بر یک مقابل توابع تهران به پیروزی دست‌یافتند، تیم گیلان در ست‌ها دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ مقابل توابع تهران به برتری دست‌یافت و ست نخست را با نتیجه ۲۳ بر ۲۵ به حریف قدر خود واگذار کرد.

گیلانی‌ها در سومین روز مسابقات به مصاف تیم قدرتمند آذربایجان شرقی رفتند و در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو به برتری دست‌یافتند، بلندقامتان والیبال گیلان ست‌های اول، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ به سود خود به پایان رساندند و در ست‌های دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۲۲ ب ۲۵ و ۱۹ بر ۲۵ در برابر رقیب تن به شکست دادند.

تیم گیلان با سه پیروزی و یک شکست موفق به صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی والیبال دسته اول نوجوانان پسر کشور شد و باید منتظر روز پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات بماند تا تکلیف سه تیم دیگر مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود، روز پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات فردا سه‌شنبه با چهار دیدار توابع تهران – آذربایجان شرقی، تهران – آذربایجان غربی، خراسان رضوی – مازندران و همدان – قزوین خاتمه می‌یابد.

مسابقات قهرمانی والیبال دسته اول نوجوانان پسر کشور از بیست و نهم تیرماه با حضور ۱۰ تیم و به میزبانی شهرستان لنگرود آغازشده است و تا پنجم مردادماه ادامه دارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه