رشت و آستارا خان خواهر خوانده شدند+ تصاویر

شهردار آستراخان با اشاره به جاذبه‌های گردشگری رشت،گفت: امکان افزایش مراکز گردشگری و توسعه توریسم می‌تواند به اقتصاد دو شهر کمک کند.

رشت و آستارا خان خواهر خوانده شدند+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، ایرینا یگورووا دیدار با شهردار رشت ضمن ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد خواهر خواندگی بین رشت و آستراخان با بیان اینکه با امضای این قرارداد شهروندان رشت را خواهر و بردار خود می دانیم ،افزود: این قرارداد می تواند سرآغاز ارتباطات گسترده تر باشد.
شهردارآستراخان با اشاره به پیشینه تاریخی دو شهر گفت: شهرهای ما از نظر تاریخی مشابه هم هستند وسالها تجربه و تاریخ را در دل خود جای داده اند.
وی با اشاره به جاذبه های گردشگری گیلان و نماهای ساختمانی و تاریخی شهر رشت،تصریح کرد: این مهم ظرفیتهای گردشگری بسیاری را در خود جای داده است
یگو رو وا امکان افزایش مراکز گردشگری و توسعه توریسم می‌تواند به اقتصاد دو شهر کمک کند در ادامه بر تعامل دوسویه رشت و آستراخان در توسعه گردشگری تاکید کرد و افزود: این امر می تواند در اقتصاد دو شهر بسیار تاثیر گذار باشد.
شهردار آستراخان با بیان اینکه این شهر داری ۵۳۰ هزار نفر جمعیت است،افزود: با توحه به اینکه در آستراخان در اهداف توسعه شهری با کمبود زمین مواجه هستیم پروژه های ساختمانی برای ما در اولویت است.
وی با اشاره به ساخت ۳۵۰ هزار متر مربع ساختمان در سال گذشته تصریح کرد: ما این امر را به اینجا متوقف نمی کنیم و برنامه ما این است که در سال ۲۰۱۷ این رقم را دوبرابر کنیم.
یگو رووا با بیان اینکه اولویت ما پروژه های ساختمانی است گفت: زمین برای ساخت و ساز به طور مجانی ارائه می شود و ما پروژ های بزرگی داریم که نیاز به سرمایه گذار دارد
شهردار آستراخان با بیان اینکه رشت می تواند از این فرصت سرمایه گذاری بهره گیرد گفت: تجربه رشت در فضای سبز و گل کاری برای من جالب است.
وی دسترسی به تجربیات کارشناسان رشت در امر گل کاری را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد:تشریفات گمرکی در امر تجارت مشکل ساز است و باید با نشست های تخصصی در جهت کاهش این امر گام برداریم.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه